newsleechers en ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannygrondmol

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
hallo,

even een vraag.

ik heb een aantal maanden met ftd en newsleechrs gewerkt.
werkt erg lekker als je het eenmaal onder de knie hebt.

nu heb ik een andere computer en wil ik het graag weer. maar ik zou niet weten hoe ik dat doe. de ex van een vriendin van me heeft dat destijds voor mij geinstalleerd en werkend gemaakt. dus ik zou niet weten hoe ik dat zelf doe.

kan iemand mij hierbij helpen? of tips geven?

Hoi,

Welke provider heb je? Voor installatie van nieuwsleecher kun je hier terecht:

http://www.binaries4all.nl/newsleecher/

Daar is ook een downloadlink naar newsleecher welke 30 dagen werkt waarna je het moet aanschaffen, als je het al aangeschaft hebt dan moet je jouw sleutelcode terugvinden en invullen.

Verder heb je nog je gebruikersnaam en wachtwoord voor FTD nodig die je toendertijd gebruikt had. FTD-handleiding heb je hier: http://www.binaries4all.nl/ftd/

Veel succes!

Modag

bedankt voor je snelle antwoord.

ik ga meteen aan de slag, mocht er nog wat zijn.... dan vraag ik wel weer wat:)

maar komt waarschijnlijk nu wel goed:)

nog ff een vraagje...

hoe kan ik ook alweer zorgen dat newsleechers werkt.

dus dat ik de juiste draadjes etc etc heb en dus verbinding met internet heb zodat ik kan downloaden.

ftd is nu helemaal klaar. nog 48 uur te gaan voor hij in werking is.
naar mijn idee is dat niet anders. maar is die 48 uur op een of andere manier te omzeilen? of moet ik daar mee genoegen nemen?

m.v.g danny

FTD die pas over 48 uur in werking is? Verklaar dat eens. Ik weet niet beter dat je FTD installeert. Zorgt dat je een account hebt en dat je er meteen mee kan werken, als je je account gegevens hebt ingevuld.

Vodafone als internet provider?

uhm... ik heb net ftd account aangemaakt, maar er werd vermeld dat hij 48 uur geblokkeerd zou worden om misbruik te voorkomen.

als ik dan op update klik.. dan haalt hij niks binnen en herkent hij mijn account niet.

ja vodafone. ik heb een dongel... en op de juiste manier heb ik nu net zo snel internet als jullie gemiddeld bij elkaar.
ik vond het in 1e instantie ook raar... maar geloof me, het werkt!

m.v.g Danny

Intressant, heb je ook een link naar het abonnement van Vodafone?

ja natuurlijk mag je er meer van weten;)

ik wilden een abbo... omdat een maatje van me dat ook heeft.
maar ik vond dat ik te weinig snelheid etc etc kreeg voor wat ik moest betalen.
ik stond in de winkel en zat hard op te twijfelen... toen kwam een medewerker naar mij toe.. en die stelde voor om een prepaid dongel aan te schaffen dan betaal ik 10 euro per maand.... voor onbeperkt internet met max snelheid.

dat trok mij wel aan.. en heb het gedaan. je moet dan alleen 100 euro neerleggen voor de dongel ( eenmalig) en iedere maand opwaarderen. klein nadeel maar voor mensen die niet ruim bij kas zitten een ideale oplossing. niet geheel volgens het zo gehete boekje... ( maar wat wel?:P)

meer weten...? ik hoor het van je;)

Ik heb een gezocht op google maar vodafone levert blijkbaar geen eigen nieuwsgroepservers aan. Dus je zou een account moeten hebben bij eweka of een andere nieuwsgroepaanbieder.

Als het goed is moet je daar een gebruikersaccount en wachtwoord hebben.

Modag

Nee, dit is een ander account dan de account voor ftd.

Modag

Ftd werkt altijd, je kan er altijd op kijken.
Voor het geen je wil hebben daarna heb je eweka bv nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan