NewsleecherSupersearch - probleem met verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoll

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Berichten
10
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb van de week News Leecher gekocht met Super Search. Maar SS kan geen verbinding maken met het internet. Als ik bijv. in de adres balk www.newsleecher.com intik, krijg ik te zien dat de pagina niet is gevonden. Zodra ik het adres in tik zonder www.....dan is er niets aan de hand.
Als ik in NL klik op refresch page dan blijft ie aangeven dat ie de pagina niet kan vinden. Op een of andere manier heeft dat met het WWW te maken. Ik heb al geprobeerd mijn beveiliging te verlagen en www.newsleecher.com tot de toegankelijke websites toe te laten. Maar ik kom er gewoon niet op.
Ik heb al gezocht op het forum van NL maar ik kan niet vinden wat er fout is......
Begrijpt iemand wat ik bedoel en kan hij/zij me helpen????

dank je wel bij voorbaat!!!!

Yolande
 
Met welke newsgroup wil je vanuit newsleecher werken.
 
humpe zei:
Met welke newsgroup wil je vanuit newsleecher werken.

Hoi,
Ik werk met bin. groepen. Maar ik kan wel gewoon downloaden alleen SS niet gebruiken. Ik heb al zoveel mogelijkheden geprobeerd, zoals instellingen van IE veranderen etc. Maar tot nu toe helpt niets. Ik kan gewoon geen contact maken met SS.

groetjes,
Yolande
 
Ik zag dat ze problemen hebben met de supersearch server bij hun op de site

Jul 27, 2006, @872 .beats
We're currently having some connection problems with the SuperSearch server, but we're working on getting it online again as fast as possible.


Denk dat je probleem hier zit.
 
satshow zei:
Ik zag dat ze problemen hebben met de supersearch server bij hun op de site

Jul 27, 2006, @872 .beats
We're currently having some connection problems with the SuperSearch server, but we're working on getting it online again as fast as possible.


Denk dat je probleem hier zit.

Hoi, ik heb het probleem inmiddels opgelost. Ik moest in de hostfile een #
voor het internet adres zetten.
Dat schijnt alleen bij illegale versie zo te zijn, die blijk ik dus vroeger wel gehad te hebben maar sinds kort dus niet meer en waarschijnlijk zat er iets fout nog in de bestandjes van mijn computer.

Maar toch hartstikke bedankt voor jullie hulp!!!!!!!

doeiiii
Yolande
 
Als newsleecher opstart en ik ga naar options, daar kan ik de hostfile niet vinden, wijs mij eens de weg hoe je dat moet doen, bedankt.,
 
humpe zei:
Als newsleecher opstart en ik ga naar options, daar kan ik de hostfile niet vinden, wijs mij eens de weg hoe je dat moet doen, bedankt.,

Hoi,
Het gaat zo : windows\system32\drivers\etc\hosts
Het progr. hosts openen met bijv. kladblok dan zie je daar www.newsleecher.com staan, daar zet je dus een # voor.

Succes!!!!
Yolande
 
Ik heb tot zover je antwoord bij mij uit geprobeerd, maar als ik dan kladblok pak staat er een adres in local.host niets echter over newsleecher.Ik werk wel met newsleecher, maar niet met super search.
 
.Ik werk wel met newsleecher, maar niet met super search.

:shocked: Ja... en ik heb een Ferrari, maar ik rijd alleen in de eerste versnelling...



die entry voor newsleecher moet je er ook zelf bijzetten.

Voeg dit toe, onderaan de reeds bestaande text:

# 127.0.0.1 www. newsleecher.com
# 127.0.0.1 newsleecher.com
 
Laatst bewerkt:
bedankt, ik ga het toch eens uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan