Nexus 5 16 GB voldoende?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Nu heb ik nog een antiek Sony Ericsson Xperia Pro smartphone met 8GB intern geheugen en een 8GB SD geheugen kaart. In feite mak ik een backup van het intern geheugen naar de SD kaart in de veronderstelling dat ik alle backups in geval van nood weer zou kunnen terugplaatsen op een ander telefoon.

Nu wil ik misschien een Nexus 5 telefoon kopen, maar daar past geen extra SD kaart in. Hoe moet men dan een backup doen? Wegschrijven naar een laptop via het usb laadkabel? Of kan ik beter een Xperia Z telefoon kopen alsmede een SD kaart?

Ik heb um ook, 16gb. Een maat van me heeft de 32gb. Ik merk zelf dat ik die 16gb niet
volkrijg. Tenzij je lange films gaat maken in HD kwaliteit. Dan ontstaan als snel videos
van 2GB.
Ook is de google Photos functie heel fijn. Alles word op je google account opgeslagen.
Bespaard weer opslagruimmte ;)

Tja, dat is het verschil. Ik wil mijn data zelf opslaan. Gezien hoe snel mijn 8GB geheugenkaart bij mijn huidige telefoon vol raakt, moet ik toch een slot voor een geheugenkaart hebben. Ik denk dat ik een Sony Xperia Z1 ga kopen. Bedankt voor de toelichting!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan