Nexus 5 Connectie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Beste,

Ik heb sinds de nieuwe android update een probleem met mijn LG Nexus 5. Ik kan hem namelijk niet meer verbinden via USB op mijn PC.

Enkel nog via bleutooth. Iemand hetzelfde probleem of iets van oplossingen hiervoor? De Google USB drive methode enzo al geprobeerd maar niets werkt atm.

Ik draai Windows 7.

Alvast bedankt,
Glenn

Jah maar dat is de oplossing die bij mij niet werkt, het begint bij mij al dat ik de telefoon niet vind tussen de apparaten, enkel Unkown bluetooth device. Maar daar kan ik niks mee aanvangen.

voorheen probeerde je hem toch te connecten met een usb draad of niet?
probeer anders de drivers eens te verwijderen en dan opnieuw proberen

Heb ik ook al geprobeerd, deze zijn beiden verwijdert (showen altijd 2) en heeft ook geen effect.

Ok, zal je nog eens een lijstje willen maken hier met de dingen die je al hebt geprobeerd?

MTP veranderen naar PTP (Volgens site)
USB Drivers van Google, naked en windows zelf proberen te installeren. (MTP) zonder success
GSM versie terug gedraaid.
Laatste updates uitgevoerd.
Alle Antivirus apps enz. van mijn GSM gegooid.

Dat is het tot nu toe...

mvg

Soms wil het wel eens helpen om eerst de drivers te installeren en dan pas de hardware. dit is een oud truukje in de computer wereld. Maar soms kan dit nog wel eens beter werken ook al hoeft dat niet meer.

Wat is je windows versie?

en dan nog een leuk grapje die je mogelijk al eerder gehoord hebt. "did you try to turn off and back on again?" :P
wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je misschien eerst je computer moet herstarten zonder je telefoon aangesloten te hebben.
zorg er ook voor als drivers erop hebt staan er die niet op staan. en als je drivers weer gaat installeren dat je een schone installatie uitvoert.

opzich moet het niet veel te makenn hebben met je apps op je telefoon hoor

Hoe kan ik echt alles goed opschonen, zoals achtergebleven drivers en bestanden etc. Want ik vind ze niet echt terug in verkenner...
Ik werk met Windows 7.

Ik vind het vooral vreemd dat hij 't altijd deed (USB connectie) en dan sinds de laatste lollipop update niet meer...

Aan en uitzetten heb ik al eens geprobeerd, maar misschien niet genoeg van de vorige (oude) drivers verwijdert, moet eens even opzoeken dan.

Grtjs
G

klinkt gek maar heb je ccleaner al geprobeert? wilt soms nog wel eens problemen oplossen

Net gedaan, momenteel nog niets opgeleverd, ook niet de vorige opties...

Wat ik wel net heb opgemerkt is dat er een Nexus 5 tussen mijn apparaten staat. Waar ik niets mee kan doen, kan hem aanklikken.
Ik kan dan uitwerpen (Maar dan geeft ie mijn Smartcard reader weer) ik kan eigenschappen doen en mijn mapje openen (Flash card die insteekt)

Misschien dat daar ergens het conflict zit? Ik kan enkel dit apparaat niet verwijderen, zowel niet in apparaatbeheer als in gewoon apparaten en printers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan