nfo bestandje met wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Via Vuze heb ik een hoop rar-bestanden gedownload waarop een wachtwoord zit. Ik begreep uit andere berichten dat dit wachtwoord opgeslagen zit in het eveneens gedownloade nfo-bestandje. Als ik dit bestandje wil openen geeft hij aan dat hij het niet kan openen omdat het beschadigd is of van een niet herkende versie. Iemand een idee hoe ik dit bestandje wel kan openen? Extensie veranderen naar txt geeft wel een hoop info, maar ook een hoop onleesbare tekens; wachtwoord heb ik niet kunnen ontdekken.

Kan je vertellen om wat voor een bestand het gaat, naam etc

De naam van het nfo bestandje is lmg-ia3.nfo. Die van de rar-bestanden zijn lmg-ia3.r01, 02 etc.

Als het Ice age 3 is dan zit er geen wachtwoord in dat bestandje, heb m net gedownload...
Kan je vertellen waar je m precies hebt gedownload en de pagina graag...

Hij opent idd, maar ik zie geen wachtwoord. Slechts info over de film, frame rate, duur etc.
Iemand nog een ander idee hoe ik erachter kom? lmg, lmg-ia3, etc werkt niet.

Hierzo:

*KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga een terug naar Vuze en kijk daar of je geen ww kan ontdekken, het kan ook zijn dat je bent genept...

Het vreemde is dat het bestand al enorm vaak is gedownload (veel peers & leechers) en dat er geen comments zijn achtergelaten over corruptie oid, wat je wel vaak ziet. Het is ook de tweede file die ik download; de eerste was van iemand anders, had ook een nfo bestandje (met een andere naam), en ook geen wachtwoord (zie bijlage). In de Vuze lijst staat Ice Age 3 nog veel vaker, maar allemaal hebben ze dezelfde opbouw qua rar-bestanden en het nfo-bestandje. Ik vrees dus dat ieder download op hetzelfde uitdraait.

Wat ik ook vreemd vind is dat er gebruik wordt gemaakt van 3 lagen rar-bestanden. Je download een map met 49 rar-bestanden, die pak je uit. Je krijgt een nieuw rar-bestand van 700 MB. Deze open je, en daarin staan weer 49 rar-bestanden die je dus alleen maar kunt openen met een wachtwoord. En wat komt daarna dan?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
in de nfo staat geen wachtwoord in ieder geval.

check deze:

*KNIP*

onderaan staat ; FAKE !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierzo:

*KNIP*
Voor iemand die al zo lang van Helpmij lid is, zou je toch moeten dat dit soort links niet toegestaan zijn.;)

[edit]Voor Globe precies hetzelfde verhaal.[/edit]

PS een NFO bestand kun je gewoon met kladblok openen. Klik met rechts erop en kies voor "Openen met....".

Laatst bewerkt:
Het probleem is dat ik het wachtwoord niet ken...

vroeger als ik met torrents downloade en ze vroegen een wachtwoord gebruikte ik soms de naam van de torrentsite waar is de tracker afhaalde
dat lukte soms

Ik denk dat ik weet wat het probleem is....

De film komt pas 1 juli 2009 uit :o :o

Nu pc'tje maar ff checken op trojans e.d.

Edit:
Voor Globe precies hetzelfde verhaal.

Sorry Crash,

helemaal niet bij stilgestaan... :o

Wilde behulpzaam zijn in deze donkere dagen voor Kerst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan