Nforce4 Chip Asus A8N-Sli Deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

WooHoo

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Ik heb dit moederbord nu een tweetal weken, ik ben er tevreden over maar nu hield er gisteren mijn chipfan mee op. De POST zei dat hij te langzaam draaide , ik heb het probleem opgezocht en zag dat veel mensen hun chipfan hadden vervangen omdat de Stock Fan van Asus niet goed was en heel veel lawaai maakte ( die van mij was te vergelijken met een drilboor op volle toeren) Nu heb ik dus de fan eraf gehaald , daarna de heatsink en dat is allemaal prima gelukt. Nu wit ik echter met de chip , er wit een soort thermal paste op , ik weet dat je die er eerst met vinger groten deels moet afdoen en daarna met nagelakremover ofzo? Maar het ptrobleem is in ieder geval dat mijn chip er zo uitziet : Aan de onderkant groen denk ik .. maar de bovenkant zit een soort zwart plastiek dat zit vastgelijmd aan de onder kant , hier kan ik dus niet de lijm van afhalen .. alleen op de chip zelf in het midden zie ik de lijm goed. Nu heb ik fotos van de chip opgezocht en daar was ie helemaal groen en niet met zwart bedekt... Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

Hallo

Een motherboard van 2 weken oud met een defekte chipsetkoeler ----> Garantie.

Nooit met agressieve produkten proberen zuiver te maken.

ik zou het eerder proberen d.m.v. "witte zuivere petroleum".

Dit is niet agressief , en ontvet ruimschoots.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan