Nfs Carbon doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dereau

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Berichten
61
Ik heb laatst nfscarbon gedownload en daarbij gewoon de inhoud gekregen die ook op zo'n spel hoort te staan. Ik heb hem daarna ook geïnstalleerd, wat ook vlekkeloos verliep. Alleen als ik nu op spelen druk krijg je eerst een plaatje te zien van nfsc en daarna een melding dat de vereiste DVD/CD-rom niet aanwezig is. Hoewel ik hem wel al heb gebrand op een CD-r. Dus, als een van jullie weet hoe ik dit oplos, zou ik het wel fijn vinden.
 
Welkom op Helpmij.:)

Je zal een "No-cd/dvd crack" nodig hebben, meestal zitten die bij het gedownloade. We kunnen jou niet aan zo'n bestand helpen ivm de huisregels.
 
Als je hem in een .iso hebt gedownload, zit meestal wel de no-cd crack bij.

Als ie eenmaal gemount is, gewoon even via Mijn computer de virtuele schijf Verkennen.

anders wil google ook wel is helpen.
 
wat nu?

Ik heb een no-cd crack gedownload via een torrent. Nu heb ik een .exe programma. Als ik daar dubbel op klik krijg ik even een zwart scherm en daarna niks. Dus, wat moet ik met die No-Cd-crack? Ik kan hem ook al niet in de virtual disk drive slepen die ik heb gemaakt.
 
De No-cd/dvd crack moet je in de installatie map van de game zetten. Als het goed is wordt er dan gevraagd een bestand te vervangen.
 
Ik heb de crack in de map gezet en heb het spel opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik niet meer de melding van dat de DVD ontbreekt maar ik krijg heel even een zwart scherm en daarna gaat hij weer terug naar de rest. Ligt dat aan de crack?
 
Eerst het spel installeren, daarna pas die crack in de juiste map zetten. Het kan dat de game niet goed is, waardoor je weer terug naar je bureaublad gaat.

Geef eens de specificatie van je pc door.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet terug naar mijn bureaublad, maar gewoon naar de map waar ik was toen ik dubbelklikte op het icoontje zeg maar. Maar wat bedoel je met de specificaties?
 
Welke hardware zit er in je PC.
Dit zijn de systeemeisen van de game:
Systeemeisen

* Minimale systeemeisen
- OS:Windows 2000/XP
- Processor: 1.7 GHz of sneller
- Geheugen: 512 MB RAM - Hardeschijf: 4.7 GB
- DVD Drive: 8 SPEED
- Videokaart: 64 MB*
- Geluidskaart: DirectX 9.0c compatible DirectX - Version 9.0c
- Online Multiplayer: 512 Kbps or faster; 2-8 Players

* Aanbevolen systeemeisen
- Besturingsysteem : Windows 2000/XP/Vista
- Proccesor : 3.0 GHz
- RAM Geheugen : 1024 MB
- Videokaart : 256 MB Direct3D
- Geluidskaart : Direct X 9. -compitabel
Bron:
http://www.nfscarbon.nl/need-for-speed-carbon/systeemeisen.php
 
volgens mij heb ik al dat wel, kun je dat ergens vinden op de PC of moet je dat gewoon ''weten''?
 
Pff, wat een gedoe. Deze computer is aardig nieuw, dus als we er even vanuit gaan dat ik dat heb, wat zou dan de oorzaak kunnen zijn? Want normale spellen doen het wel gewoon, die ook nieuw zijn.
 
Dit al geprobeerd?
Eerst het spel installeren, daarna pas die crack in de juiste map zetten. Het kan dat de game niet goed is, waardoor je weer terug naar je bureaublad gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan