NFS Carbon verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbetty141

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
Berichten
414
Hallo,

Vandaag wou ik Need for speed Carbon verwijderen omdat ik een beetje ruimte op de harde schijf tekort kom. Het probleem is alleen, dat wanneer ik de uninstaller start, dan krijg ik een melding:

Deze toepassing kan niet worden gestart omdat EAInstall.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Nu staat EAInstall gewoon in dezelfde map. Ook kan ik het niet opnieuw installeren omdat ik het niet eerst kan verwijderen.

Ik heb al gekeken met Windows Installer Clean Up, maar daar staat hij niet tussen
 
Laatst bewerkt:
Werkt nog niet. Dat bestandje staat al wel gewoon in dezelfde map. Dit wie jij gaf en wie ik al had, zijn precies hetzelfde. Heb hem overschreven en toch doet hij het nog niet. Als ik dan bij die melding op OK klik (enige mogelijkheid) dan komt er Unistaller werkt niet. Programma moet worden afgesloten.
 
Je kunt ook gewoon de hele map verwijderen, dan zul er 1 - 10 mb troep op blijven staan maar daar zou je denk ik wel mee kunnen leven.
Als je dat wilt doen moet je wel alle programmas afsluiten.

Mvg sinic907
 
Oke.. Ik start hem zo wel op in de veilige modus en verwijder alles wel via revo uninstaller.
 
Jah dat kun je denk het best doen.
Ach jah beetje troep maar je bespaart tog wel weer 1,5 gb :thumb:

Mvg sinic907
 
Wat doen jullie moeilijk

Copier de eainstall.dll van de folder.
Ga naar c: Windows folder
Plak eainstall.dll in windows folder.

KLAAR nu kun je hem gewoon op de normale manier verwijderen.
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Deze topic is van 2009, dus al heel lang niet actueel meer. Graag oude topics met rust laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan