NFS Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrMike

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
het moet aan het spel liggen.. ik heb een AMD Athlon 4200+ Dual Core en ik heb een ATI radeon x1600 Ice-Q 3 Turbo 256MB videokaart.. en ik heb ook nog 3GB werkgeheugen dus daar zal het allemaal niet aan liggen.. het moet echt iets met het spel zijn en er moet inderdaad een patch komen..

Hoi iedereen,

ik heb need for speed carbon aangeschaft afgelopen donderdag maar door het drukke weekend had ik gisteren avond pas tijd om installeren en te spelen.

Ik startte het spel op en dat ging goed. Toen ging ik spelen en deed een stuk of 5 races. Daarna moest hij wat dingen gaan laden in het spel en toen sloot het spel spontaan af.
Ik kreeg gewoon het startscherm weer voor mijn neus en kon het spel weer opnieuw opstarten met het gevolg dat heel mijn saved games weg waren. Wat kan het probleem zijn?

Hallo,

Het kan iets van NFS Carbon zelf zijn. Heb het spel ook en als ik het speel krijg ik soms een foutmelding van windows, het bekende this application..needs te be closed en dan send error report.

Ik heb al wat op internet rondgesnuffeld en er schijnen meer mensen last te hebben van deze fout. Bij mij sluit het spel dan volledig af en ben ik (op mijn autosave na) alles kwijt wat ik heb uitgespeeld.

Wat hier aan te doen is weet ik niet, zodra ik dat weet hoor je van me! :thumb:

Groeten:)

oke.. dank je.. het is echt s-trontvervelend dat je telkens weer opnieuw moet beginnen

ik heb precies het zefde.. ben net begonnen en na een paar races krijg ik een foutmelding van windows.. best zonde van het geld als hier geen patch voor uit komt, ik weet verder ook niet hoe je dit kunt oplossen...
wat voor een processor hebben jullie? en welk merk video kaart?

Laatst bewerkt:
Heujjjj,

Weetniet of er een patch voor komt..Hoop het wel.

Mijn Vid en Proc is dit: Proc: Pentuim 4 2,6 GHz en Vid: Saphire Radeon 9600XT.

Dat maakt verder overigens, geloof ik dan, niet uit voor de foutmelding. Denk dat het echt in NFS Carbon zelf zit. Wel jammer Hoop inderdaad ook dat er snel een patch ervoor uitkomt! :)

Latorrr

ik heb ook een amd athlon 4200+ een ati radeon x850xt en 2 gb werkgeheugen..

bij mij werkt het spel nu goed, de oplossing bij mij was:
VIDEOKAART DRIVERS OVERNIEW INSTALLEREN

suc6 er mee:)

heb tot op heden de foutmelding niet meer voorbij zien komen..vreemd
maar wel fijn! eindelijk gewoon het spel spelen zonder steeds overnieuw te moeten beginnen :p helemaal goed helemaal goed! :thumb:

Ik ook.

Inzake Need for Speed Carbon.
Mag ik me aansluiten bij deze fout.dan hoef ik geen nieuwe te plaatsen.
Mijn PC start ook opnieuw op tijdens het spelen.Alles weg tot de laatste opslag.

Wilma:(

Ik heb inderdaad mijn videokaart opnieuw erop gezet en ge update en heb op dit moment geen problemen meer.
Heb nu een controller usb erop zitten en mijn zoon is dik tevreden.

gr.Wilma:thumb:

Carbon = butspel

Carbon is vet geinig spel, maar crashet veel te vaak, ik het het vooral als ik auto's wissel (dus selecteer bij die car dealer of My Cars menu)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan