Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu nfs hot pursuit.
Ik heb al die bestanden die op de cd moeten.
Alleen hoe krijg ik die op de cd?
Ik heb nero
Ligt eraan wat je hebt, een ISO? Of andere bestandsformaten, of gewoon veel mappen?
Gewoon via Nero ''Data-cd branden''. Alle mapjes en bestandjes toevoegen en branden maar.
Jelly zei:Kies dus in Nero voor data-CD
Gewoon via Nero ''Data-cd branden''. Alle mapjes en bestandjes toevoegen en branden maar.
wil niet staat: Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application
Alle bestanden meegepakt? Laat anders eens wat bestanden zien in een screenshot...
Er staat waarschijnlijk ook wel een install.exe bestand of iets dergelijks bij. Probeer die eens aan te klikken (vanaf de CD en vanaf je computer HD), kijken of dat werkt.
Het kan ook zijn dat je een bestand mist, wat niet met de download is meegekomen, want ik neem aan dat het een download is?
Alle bestanden meegepakt? Laat anders eens wat bestanden zien in een screenshot...
Er staat waarschijnlijk ook wel een install.exe bestand of iets dergelijks bij. Probeer die eens aan te klikken (vanaf de CD en vanaf je computer HD), kijken of dat werkt.
Het kan ook zijn dat je een bestand mist, wat niet met de download is meegekomen, want ik neem aan dat het een download is?
laat maar zitten ik heb hem per ongeluk verwijdert
mvg kilian
Je kunt het terughalen van de CD af, als je die nog niet gewist hebt o.i.d.
Oké, dan kan je proberen wat ik eerder aangaf.
Jelly zei:Er staat waarschijnlijk ook wel een install.exe bestand of iets dergelijks bij. Probeer die eens aan te klikken (vanaf de CD en vanaf je computer HD), kijken of dat werkt.
Misschien is het bestand dat je probeert te uploaden te groot?
(Druk [Prnt Scrn], ga naar paint, druk [Ctrl] + [V], sla op als gif, daarna uploaden...)
Je kunt dit nog proberen:
Ik denk dat als niets van wat je nu geprobeerd hebt werkt, het gewoon een slechte download is. Dat er een file mist/kapot is. Je kunt proberen een nieuwe te downloaden, kies dan voor een iso file (met veel seeders). Veel makkelijker...
dubbelklik eens op bestand autorun (blauwe letters EA) en kijk wat er gebeurt. Als die het spel installeerd is het goed,is ie klaar nog niet spelen maar ga naar de map crack kopieer het bestand NFSHP2 dan ga je naar het orginele bestand NFSHP2 en door middel van plakken overschrijf je het bestandje. Als je mazzel hebt zit er een nocd crack in.kijk of je kan spelen nu door te dubbelklikken op het nieuwe bestandje NFSHP2.EXE
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.