NFS Hot Pursuit system requirements

• Onderwerp starter Onderwerp starter Zwen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
kan ik hot pursuit op de videokaart ATI Mobility Radeon HD 3650 MXM II 512 MB afspelen?:confused:

Heb je geinformeerd of het te vervangen is? Het is wel een laptop waarover je praat....

Weet je hoe je hem moet vervangen? Ik vind het overigens wel heel duur voor een videokaart dat niet eens een grote topper is....

Weet je hoe je hem moet vervangen? Ik vind het overigens wel heel duur voor een videokaart dat niet eens een grote topper is....

ja dat weet ik maar ik moet weten of de videokaart het aankan dus kan hij het of niet?:confused:

Er zijn verschillende versies van dat notebook.

Daarbij komt dat een laptop eigenlijk niet gemaakt is voor games. Dus de rest van de specs van de laptop zijn zeker ook belangrijk.

ik heb op can you run it? gekeken maar hij gaf natuurlijk mijn videokaart aan dat die niet goed was en dan mijn CPU iets te laag was of zo maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat omhoog gaat?

Niet, een prosessor en videokaart vervangen in een laptop (als het al mogelijk is) is (waarschijnlijk) duurder dan een nieuwe laptop.

Nogmaals, een laptop is ook niet gemaakt om mee te gamen. (tenzij je beschikt over een groot budget)

is er ook een website waar ik een videogame kan opzoeken of dat ik kan weten of ik de nieuwe videokaart het doet dat je bijvoorbeeld je videokaart in moet toetsen en de videogame en dan krijg je de uitslag te zien

Bij elke game geven ze systeem eisen op, dus daar kun je kijken welke videokaart er minimaal nodig is.

zoals al eerder gezegt is niet enkel de videokaart belangrijk om te zien of je een game kunt spelen. en hot persuit 2010 vraagt nogal wat power.

zelf heb ik een pc, dual core 2,4 Ghz met een ENGTX275 Nvidea kaart en toch kon ik Hot Persuit niet spelen. maar dit ligt waarschijnlijk aan dat ik maar 2 Mb geheugen heb.
kon t wel spelen maar had zelfs op de laagste stand nog een waardeloos lage fps, (zelf wanneer ik op resolutie 800x600 speelde !!!!!!!).

dus, hot persuit 2010 vraagt een erg knappe pc om te kunnen spelen, en al helemaal wanneer je m op een laptop wilt spelen.

leon

ik kan niks vinden maar zouden jullie mij de goedkoopste videokaart voor mij kunnen opzoeken op internet die de games van tegenwoordig kan afspelen

hangt er een beetje vanaf wat je bedoelt met de 'games van tegenwoordig'
bedoel je daar ook de 'zwaarste' games mee, de games die een high end pc nodig hebben. neem bijvoorbeeld games als Lost Planet 2 en James Bond 007: Blood Stone.
die hebben nml een enorm zware pc nodig om een beetje redelijk fps te krijgen.
en zoals al eerder gemeld is een laptop daarvoor niet geschikt, of je moet echt een hele dure aanschaffen.

dus, over wat voor soort games praten we?

leon

nfs hot pursuit of cod black ops dat zijn wel de games die ik wil spelen

Het is nog maar de vraag of je er dan bent. Je videokaart zit vast op je mobo en het is dus niet een kwestie van even loshalen en de nieuwe erin. En inderdaad, de beste kaart die je kan krijgen is al niet voldoende om het spel te kunnen spelen.
Het heeft dus eigenlijk helemaal geen zin.

Denk dat je zeker niet moet vasthouden aan een kostenplaatje onder de 150 euro (ik gok op een behoorlijk hoger bedrag).

Laatst bewerkt:
En ik wil nog wel de opmerking maken dat je zoals ik het vinden kan in deze laptop wel je videokaart kan wisselen(pcie)..alleen zul je met een 3650 nog niet veel opschieten gezien de systeemeisen van de game.(vanaf een 3870)

. Je videokaart zit vast op je mobo en het is dus niet een kwestie van even loshalen en de nieuwe erin.

Bij deze toevallig wel;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan