nfs hp2 en crimson skies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Hoi,

Heb ik eindelijk een leuke puter, werken m'n games niet meer...

Crimson skies geeft alleen het startscherm en stopt er weer mee (op het moment dat het stuk film hoort te beginnen) zonder foutmelding of wat ook en nfs hp2 geeft de volgende foutmelding bij het starten:
---------------------------
Need For Speed Hot Pursuit 2 (exception error)
---------------------------
(Hit Cntrl-C to copy this info to the clipboard)

The thread attempted to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access.

Version: 242
EIP = 0x005C4906
ESP = 0x0012FBC8 EBP = 0x0012FE14
EAX = 0x01F502AC
EBX = 0x0000000C
ECX = 0x00000003
EDX = 0x7EFEFEFF
ESI = 0x00000000 EDI = 0x01F502AC
---------------------------
OK
---------------------------
wie o wie kan mij helpen?
 
Zijn ze legaal? Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart, de nieuwste DirectX?
 
A: Ze hebben het op mijn vorige computer altijd gewoon gedaan

B: Ja
 
megabit:
Zijn ze legaal? Heb je de nieuwste drivers voor je videokaart, de nieuwste DirectX?

Sarvo
A: Ze hebben het op mijn vorige computer altijd gewoon gedaan

B: Ja

Ik gok dat ze dus niet legaal zijn.....probeer eens opnieuw te installeren
 
Heb ik al geprobeerd en zoals ik al zei: op m'n vorige computer deden ze het perfect, dus het ligt niet aan het al dan niet legaal zijn. En met de nocdpatches (die ik nooit nodig heb gehad) werken ze ook niet.
Als ik zelf de foutmelding van nfs hp2 bekijk, zou het aan de geluidskaart kunnen liggen....
 
uncheck the option "texture smooth" (in french adoucissement texture) in the geforce performance and quality setting
that s all

Zal best de oplossing zijn, alleen kan ik die optie nergens vinden... :confused:
 
Heeft dus iemand enig idee waar ik de optie kan vinden? :(
 
Heb je wel de 'performance and quality setting' gevonden?
 
Jep, systeemprestaties staat op kwaliteit, interferentie staat op toepassinggestuurd en anisotropisch filteren staat ook op toepassinggestuurd.... heb ik al geprobeerd mee te fröbelen, zonder resultaat :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan