nfs most wanted loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
In het midden dat ik in een race in most wanted zit, gebeurt het soms dat ie zomaar crasht naar desktop en het spel afsluit. Met andere spellen heb ik dit niet:confused: Temperaturen en voltages zijn goed.:

XFX geforce 8800 gtx
Core2duo E6600 @ 2.4 ghz
2 GB pc5300 twimos
250 GB maxtor
550 watt antec
dvd-writer
asus P5B
 
Laatst bewerkt:
In het midden dat ik in een race in most wanted zit, gebeurt het soms dat ie zomaar crasht naar desktop en het spel afsluit. Met andere spellen heb ik dit niet:confused: Temperaturen zijn goed:

XFX geforce 8800 gtx
Core2duo E6600 @ 2.4 ghz
2 GB pc5300 twimos
250 GB maxtor
550 watt antec
dvd-writer



raar, zou je toch niet zeggen met zo'n systeem..
ik heb het ook eens met andere spellen gehad, opnieuw installen hielp, misschien iets?
 
Heb je de nieuwste drivers voor je kaart?

Dergelijke problemen met het draaien van spellen, worden bij mij in de meeste gevallen opgelost door de nieuwste drivers voor de videokaart te installeren.

Groet, Dick
 
Heb je de nieuwste drivers voor je kaart?

Dergelijke problemen met het draaien van spellen, worden bij mij in de meeste gevallen opgelost door de nieuwste drivers voor de videokaart te installeren.

Groet, Dick

Heb de 97.44
 
Spel herinstalleerd en loopt nog steeds vast.

offtopic: als ik klik op wijzig systeem in gebruikerspaneel dan zegtie dat ik niet ingelogd ben?
 
bij alle "missies" of aleen in het midden van het hele spel
is hij illegaal en verkeert gekrackt ontbrekende files
:thumb:
 
bij alle "missies" of aleen in het midden van het hele spel
is hij illegaal en verkeert gekrackt ontbrekende files
:thumb:

Het is random. Nee het spel is origineel. Op mijnoude pc(athlon 1800 bak) werkt het zonder problemen(alléja, geen vastlopers, wel schokken met alles op low:p)
 
Niemand?

edit: Hmm met dit bericht giga senior geworden:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan