NFS MW: heeft storing met mijn stuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

dakduif

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Hallo,

Als ik NFS doe zonder stuur heb ik nergens last van, maar zodra ik mijn ferrari enzo replica stuurtje erop gooi trekt mijn pc het niet meer. In windows is de boel verder gewoon stabiel maar het spel trekt het niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn??

Groeten de DakDuif

Wat voor PC heb je..??

Doet hij het wel bij andere games..??

En heb je al een geprobeert om het dan lelijker in te stellen en welke NFS is het..??

thumb: :thumb:

Als het most wanted is moet je hem denk ik niet zo mooi instellen dan zou je pc het nog wel kunnen trekken..

:thumb: :thumb:

pentium 2,4 Ghz, ATI 9600, 1024 MB-ram dus dat moet geen probleem zijn....

Laatst bewerkt:
Die videokaart had ik eerst ook en die viel me heel erg tegen, want ik kon er niet optimaal gebruik van maken dus heb ik een andere gekocht en loopt alles als een trein.

Dus misschien moet je hem overklocken ofzo..(op eigen risico)..

:thumb: :thumb:

Marco, ik heb al door dat jij ook niet de man hier bent met het meeste kennis over spellen. Tuurlijk is het niet de videokaart als ik een stuurtje op mijn pc aansluit. Ik heb underground en alles racespellen gewoon met stuur gespeeld. Het is sinds kort en heeft hetzelfde probleem ook bij andere spellen.:(
Misschien iemand met kennis die mijn probleem kan verhelpen??

ATI 9700 trouwens*

Welkom op Helpmij.:)

Heb je de driver van het stuurtje al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Geplaatst door dakduif
Marco, ik heb al door dat jij ook niet de man hier bent met het meeste kennis over spellen. Tuurlijk is het niet de videokaart als ik een stuurtje op mijn pc aansluit. Ik heb underground en alles racespellen gewoon met stuur gespeeld. Het is sinds kort en heeft hetzelfde probleem ook bij andere spellen.:(
Misschien iemand met kennis die mijn probleem kan verhelpen??

ATI 9700 trouwens*

net gedaan, helpt ook niet. Het probleem is ook in het menu. Het duurt zolang dat ik het in-game nog niet eens heb kunnen proberen..:mad:

Geplaatst door dakduif
Zit ik op helpmij.nl of houwot
:8-0: Wat bedoel je?:confused:

DierctX al eens opnieuw laten updaten, Moederbord drivers up to date?

Alle drivers zijn up-to-date:) . Als ik NFS run zonder stuur heb ik nergens last van of een ander spel. Zet ik mijn stuur erop en ik start een willekeurig race-spel op. Dan is het direct van het moment dat het spel opstart (met intro-en-alles-dus) schokken. Enig idee wat er mis kan zijn?

Geplaatst door dakduif
He jongens, jullie zijn een fantastische hulp geweest.
Wat was de oplossing?

Ps het forum bestaat niet alleen uit jongens.;)

Geplaatst door dakduif
De oplossing is dat ik hier geen oplossing toegezegt krijg.
Er moet maar net iemand online zijn, die bekend is met jou probleem. Daarbij zijn er soms ook wel problemen waar geen oplossing voor is. Hou er rekening mee, dat iedereen hier vrijwillig helpt. Met dit soort reactie's heb je gauw kans dat niemand je meer wilt helpen.;)

Dat begrijp ik dan ook wel weer. Maar dan zouden degenen die dit gedeelte uit de site hebben wel kunnen zeggen van : sorry, we hebben geen oplossing. :)

Maar goed, ik wacht rustig even af voor misschien nog een gouden tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan