headshot28
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 okt 2009
ik heb een gedownloade versie van nfs shift ik kan alle races spelen maar als ik bij drift ben dan probeert die te laden maar dan blijft het ook laden en hij komt niet in de race
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi,
welkom op helpmij!Heb je nfs shift illegaal via torrent ofzo gedownload?? zo ja. Dan mogen we je hier op dit forum niet helpen.
Wat ik zou doen is gewoon het spel in de winkel kopen, zodat je op internet etc. kan. Veel leuker. En als er dan iets fout gaat kunnen we je tenminste helpen.:thumb:
Hier komt denk ik binnenkort een slotje op
Waar heb jij gelezen dat we niet mogen helpen?![]()
Er mogen geen linkjes gegeven worden naar illegale sofware, games etc, je mag er wel over praten gewoon!
Warez:
* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
ik heb een gedownloade versie van nfs shift ik kan alle races spelen maar als ik bij drift ben dan probeert die te laden maar dan blijft het ook laden en hij komt niet in de race
@ drumminggod
Dus jij gooit het spel al van je schijf als je bijvoorbeeld de crack niet kan vinden/plaatsen? Dat is wel heel erg kort door de bocht.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.