Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door aaajeetee
wat staat er dan dat je in moet voeren?
als ik bij mij op Delete druk gebeurt er nix...Geplaatst door lefty999
go to the main menu the go to statistics menu go back again pressing delete now enter a code below
en dan staan daar wa code's
go to the main menu the go to statistics menu go back again pressing delete now enter a code below
:thumb: Koop je een spel en ga je het zitten verzieken.Geplaatst door sluysen
wie gebruikt er nu cheats??![]()
Geplaatst door sluysen
wie gebruikt er nu cheats??![]()
tja daar heeft iedereen zijn eigen opvatting(en) overGeplaatst door sluysen
ik gebruik enkel cheats als ik echt niet verder geraak (ook niet met hulp van vrienden ofzo)
en dan nog is cheaten tegen mijn principe
je kan wel eens cheaten om wat extratjes te hebben ofzo (hier bv alle tracks of onderdelen)
maar dan vind ik dat je het ook eens zonder cheats moet probere, anders is er echt geen lol meer aan een spel.
Geplaatst door sluysen
ik gebruik enkel cheats als ik echt niet verder geraak
Geplaatst door sluysen
dat is nu mijn probleem, ik heb nfs Underground op ps2, maar hoe moet je Daar de cheat ingeven??
Voor dit soort discussies is deze sectie niet, dus laten we die hier niet gaan houden. NFSU is trouwens af en toe echt zwaar pittig, sommige drag races zijn bijna onmogelijk te winnen. Wat extra NOS is dan wel handig bijvoorbeeld.Geplaatst door sluys
Als je cheats gebruikt bij zo'n spel vind ik dat je geen 'gamer' mag genoemd worden!
Enter the following codes at the main menu:
Effect - Code
Get Free Parts: X, X, Triangle, X
Unlimited Nitro: X, Circle, Triangle, Triangle, X, X, Circle
Unlock all Circuit Tracks: Down, R1, R1, R1, R2, R2, R2, Square
Unlock all Drag Tracks: Right, Square, Left, R1, Square, L1, L2, R2
Unlock all Drift Tracks: Left, Left, Left, Left, Right, R2, R1, L2
Unlock all Sprint Tracks: Up, R2, R2, R2, R1, Down, Down, Down
Unlock Drift Physics in All Modes: R1, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L1
Geplaatst door KwarK
Niet dat ik weet. Elke site die die cheats vermeldt zegt dat je ze gewoon in het main menu moet intikken. Krijg je niet een geluidje te horen ter bevestiging of iets dergelijks?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.