nfs underground cheats

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hey ik heb cheats gevonden op cheatplanet van nfs underground maar ik weet niet hoe ik ze moet invoeren als ik doe zoals ze op die site staan dan werken ziet
 
Geplaatst door lefty999

go to the main menu the go to statistics menu go back again pressing delete now enter a code below

en dan staan daar wa code's
als ik bij mij op Delete druk gebeurt er nix...:rolleyes:
 
go to the main menu the go to statistics menu go back again pressing delete now enter a code below

Dus je gaat naar het hoofdmenu, dan naar het onderdeel Statistics, daar druk je 1x op de Delete-toets en dan druk je gewoon met je muisaanwijzer op de Back-toets. Dan pas tik je de cheat in.

Bij mij werkt et iig wel gewoon hoor.
 
ik gebruik enkel cheats als ik echt niet verder geraak (ook niet met hulp van vrienden ofzo)
en dan nog is cheaten tegen mijn principe

je kan wel eens cheaten om wat extratjes te hebben ofzo (hier bv alle tracks of onderdelen)
maar dan vind ik dat je het ook eens zonder cheats moet probere, anders is er echt geen lol meer aan een spel.
 
Geplaatst door sluysen
ik gebruik enkel cheats als ik echt niet verder geraak (ook niet met hulp van vrienden ofzo)
en dan nog is cheaten tegen mijn principe

je kan wel eens cheaten om wat extratjes te hebben ofzo (hier bv alle tracks of onderdelen)
maar dan vind ik dat je het ook eens zonder cheats moet probere, anders is er echt geen lol meer aan een spel.
tja daar heeft iedereen zijn eigen opvatting(en) over :)

ontopic:
lefty> wat doe je dan precies?
 
Geplaatst door sluysen
ik gebruik enkel cheats als ik echt niet verder geraak


dat is nu mijn probleem, ik heb nfs Underground op ps2, maar hoe moet je Daar de cheat ingeven??
 
Geplaatst door sluysen



dat is nu mijn probleem, ik heb nfs Underground op ps2, maar hoe moet je Daar de cheat ingeven??

Ik heb ook nfsu op ps2, het spel is echt goed, het is te goed om het te spelen MET cheats!!! Als je cheats gebruikt bij zo'n spel vind ik dat je geen 'gamer' mag genoemd worden! Ik zou enkel cheats gebruiken moest ik echt niet meer verder raken of als ik een tijdje niet heb gespeeld ofzo, maar anders niet...
 
Geplaatst door sluys
Als je cheats gebruikt bij zo'n spel vind ik dat je geen 'gamer' mag genoemd worden!
Voor dit soort discussies is deze sectie niet, dus laten we die hier niet gaan houden. NFSU is trouwens af en toe echt zwaar pittig, sommige drag races zijn bijna onmogelijk te winnen. Wat extra NOS is dan wel handig bijvoorbeeld.

Goed, hier is wat ik op verschillende sites tegen ben gekomen:
Code:
Enter the following codes at the main menu: 
Effect - Code 
Get Free Parts: X, X, Triangle, X
Unlimited Nitro: X, Circle, Triangle, Triangle, X, X, Circle
Unlock all Circuit Tracks: Down, R1, R1, R1, R2, R2, R2, Square
Unlock all Drag Tracks: Right, Square, Left, R1, Square, L1, L2, R2
Unlock all Drift Tracks: Left, Left, Left, Left, Right, R2, R1, L2
Unlock all Sprint Tracks: Up, R2, R2, R2, R1, Down, Down, Down
Unlock Drift Physics in All Modes: R1, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L1
 
deze codes heb ik ook al gevonden, maar ze lijken geen effect te hebben.
want als je die code dan indrukt, vlieg je naar andere menu's. Moet je niet een bepaalde toest ingedrukt houden??
 
Niet dat ik weet. Elke site die die cheats vermeldt zegt dat je ze gewoon in het main menu moet intikken. Krijg je niet een geluidje te horen ter bevestiging of iets dergelijks?
 
Geplaatst door KwarK
Niet dat ik weet. Elke site die die cheats vermeldt zegt dat je ze gewoon in het main menu moet intikken. Krijg je niet een geluidje te horen ter bevestiging of iets dergelijks?

Uit ervaring weet ik dat bijna bij alle games na het intikken van een cheat dat er een flikkering op het scherm is of een geluidje ofzo.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan