NFS Underground start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniac

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Hoi,

ik heb een probleem met NFSU. Na de installatie (die zonder problemen verloopt) wil ik NFS opstarten. Maar dan gebeurt er niets. Het is niet een originele versie, maar dezelfde doet het bij m'n zwager en m'n kameraden wel.
Iemand een oplossing?

Heb je al een patch gedownload en de juiste videokaartdrivers? Volgens mij zijn er namelijk al een stuk of vier patches beschikbaar.
Probeer anders eens op te starten met de compatabiliteitsmodus als je winxp gebruikt.

Patch stond op cd. werkt bij de anderen wel. Kzal ff die compatibiliteit proberen

Heb je geen troep op je pc staan? (spyware/virussen)

Scan daar es op en probeer dan het spel opnieuw te starten.

Heb je ook de nieuwste driver voor je videokaart geinstalleerd?

kheb gister ad-aware nog gedraait en m'n virusscanner en firewall zijn goed up to date

de drivers zijn ook recent vernieuwd

PIII 933 MHz
256 MB intern
ATI Radeon 32 MB

DirectX 9.0b
Win XP pro

Maar ookal heb ik een te slome pc, dan moet NFSU toch wel opstarten lijkt me, maar er gebeurt niets.

(Kheb nog genoeg ruimte over, dus daar ligt het ook niet aan)

Geplaatst door pcmaniac
PIII 933 MHz
256 MB intern
ATI Radeon 32 MB

DirectX 9.0b
Win XP pro

Maar ookal heb ik een te slome pc, dan moet NFSU toch wel opstarten lijkt me, maar er gebeurt niets.

(Kheb nog genoeg ruimte over, dus daar ligt het ook niet aan)

32mb is wel heel krap. Ik denk dat ie gewoon niet start omdat ie de textures niet kan laden omdat je videokaart veels te weinig geheugen heeft. De minimale systeemeisen moet je ook niet serieus nemen naar mijn mening.

Heb je je Windows XP wel up-to-date? Installeer de patch es voor NFS-U. (via de Auto-Update van het spel)

Spel is wel legaal?

32 MB is inderdaad te weinig voor dat spel. Dit zijn de minimum systeem eisen

===========================
Windows 98, 98 Second Edition, ME, 2000 Professional, XP Professional, or XP Home operating system

Intel Pentium III (or compatible) CPU running at 700Mhz or higher

32MB DirectX 9 compatible video card (Geforce2 or higher) using a supported chipset (see below)
128MB of RAM (256 MB using Windows 2000 or XP or to play Online)
DirectX compatible sound card
2 GB of HD space
8X CD-ROM
Network card for broadband or connectivity

Met 32 MB Zou die het in principe moeten doen, maar met meer geheugen zou die veel lekkerder spelen.

Ik denk dat ie gewoon niet start omdat ie de textures niet kan laden omdat je videokaart veels te weinig geheugen heeft.
Dat heeft er niets mee te maken, bij mijn oude pc met 8 mb geheugen, start het spel ook gewoon op. Ik denk dat je de oplossing toch bij de cd moet zoeken. btw. Nadat je een patch hebt geinstallerd, moet je wel ff een nieuwe crack downen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan