nfsu 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
ik heb need for speed underground 2 sinds een paar maanden en totaan afgelopen week deed het spel het perfect! alleen nu doet hij het ineens niet meer. Elke keer als ik hem opstart zegt hij: Plaats de juiste cd-rom, klik op ok en start het programma opnieuw op. Ik heb alles al geprobeerd... Opnieuw geinstalleer... andere cd's.... en nog meer van dat soort dingen... Kan iemand me helpen???
(iemand anders in mijn klas had dit trouwens ook... maar daarbij deed dat spel dat meteen op het begin al voordat hij het 1x had gespeeld... maar bij mij heeft hij het gedaan!! dus dat moet dan toch nu ook nog kunnen?)

euhm... nee:o

maar daar kan het haast nie aan liggen toch? als hij het eerst wel deed?

Geplaatst door sander_rulez
euhm... nee:o

maar daar kan het haast nie aan liggen toch? als hij het eerst wel deed?

Denk niet dat dit verder behandeld zal worden. Of je moet toevallig geluk hebben, maar dit is geen forum voor illegale praktijken, dus vragen over de werking van illegaal gekopierde spellen worden over het algemeen hier niet behandeld

Systeemherstel al geprobeerd van voor het probleem.
Denk ook na wat je in die tussentijd hebt geinstaleerd.
Misschien zelfs last van virus of spyware.

Geplaatst door Robbert1978

Denk niet dat dit verder behandeld zal worden. Of je moet toevallig geluk hebben, maar dit is geen forum voor illegale praktijken, dus vragen over de werking van illegaal gekopierde spellen worden over het algemeen hier niet behandeld

Wie zegt dat kopiëren illegaal is?
Je eigen spel kopiëren/back-uppen mag alleen het verspreiden en kraken van kopieën is verboden.

Vraagsteller heeft het alleen over een kopie, dat is niet per definitie illegaal.

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Het bovenstaande komt uit de huisregels.

je crack opnieuw plaatsen, anders zou ik t ook niet weten.
Misschien helpt t wel als je t orgineel koopt, als je er al maanden mee speelt, dan vind je het kennelijk een erg leuk spel. Dan is het wel zo netjes om ervoor te betalen.

Je kan ook t spel deinstalleren en dan in het register alles verwijderen wat met t spel te maken heeft. Daarna weer opnieuw installeren.

het gaat om de crack lijkt mij. Waar je die moet downloaden mag ik niet zeggen, maar soms staat er wel zoiets op de cd. (bestand gewoon kopieren naar de installatie map, zorgen dat je een bestand overschrijft) dan moet het wel lukken.

die crack had ik dus al... daarom deed het spel het ook eerst maar nu niet meer ook met de crack... ik snap er niets van :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan