Nfsu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick-Colnago

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Nou ik heb need for speed underground deel 1 weer eens proberen te installeren maar zodra ik de cd erin doe dan vraagt hij om cd 1(terwijl die in de driver zit).
M'n computer draait op xp en de videokaart is geupdated.

Graag reactie

toevallig iets van deamon tools of een andere programma waarmee je virtuele schijfen kan maken? Zet dan dan even uit

Rimsic zei:
toevallig iets van deamon tools of een andere programma waarmee je virtuele schijfen kan maken? Zet dan dan even uit
ik heb daemon tools uitgezet zoals je zei, maar helaas werkt het nog niet en vraagt nog steeds naar Disk 1.
De cd wordt in ieder geval wel beter gelezen en duurt het langer voordat de foutmelding komt..
Bedankt alvast

Graag reactie

Cd stofvrij gemaakt..?? Cd beschadigd misschien ?? Heb je het probleem ook met andere cd's dat die niet goed worden gelezen of is het alleen met die ene cd ?

Jaber zei:
Cd stofvrij gemaakt..?? Cd beschadigd misschien ?? Heb je het probleem ook met andere cd's dat die niet goed worden gelezen of is het alleen met die ene cd ?
Nee, ik weet bijna zeker dat het met de computer zelf te maken heeft, de cd is onbekrast en stofvrij......

Bedankt voor je reactie

Je hebt geen andere cd/dvd speler waar je hem in kan proberen ??

Jaber zei:
Je hebt geen andere cd/dvd speler waar je hem in kan proberen ??
Nee, 't is een dvd-brander die de nieuwste spellen leest en dus dit tamelijk oud spel EIGENLIJK ook aan zou moeten kunnen...

Jah dat snap ik wel..maar het kan ook zijn dat je dvd brander is beschadigd...

Daemontools op 0 drives zetten, dan uitschakelen.. Computer herstarten en dan nog eens proberen. (btw daemon tools al geupdate naar de nieuwste versie?)
En als dat niet werkt even op gamecopyworld kijken voor sf-hide of zoiets om je scsi-apparaat uit te schakelen/te vermommen. Staat wel aangegeven hoe bij elk spel..

Tarabass zei:
Daemontools op 0 drives zetten, dan uitschakelen.. Computer herstarten en dan nog eens proberen. (btw daemon tools al geupdate naar de nieuwste versie?)
En als dat niet werkt even op gamecopyworld kijken voor sf-hide of zoiets om je scsi-apparaat uit te schakelen/te vermommen. Staat wel aangegeven hoe bij elk spel..
Ik kan sf-hide niet vinden, en ben niet zo bekend op dat gebied.
Zou iemand mij hier verder mee willen helpen want het zou kunnen werken!:rolleyes:

Ik kan hem ook zo gauw niet vinden (moet hem ergens hebben) maar wat je ook kan proberen is het volgende:

Je gaat naar www.gamecopyworld.com en via de game index klik je door totdat je bij de 'n' nfs underground ziet staan. Klik daarop en je krijgt een lijst met nocd-fixes. Kies diegene die bij jou versie hoort, download het en kopieer deze naar je installatiemap. Als het goed is heb je nu geen cd meer nodig..

Tarabass zei:
Ik kan hem ook zo gauw niet vinden (moet hem ergens hebben) maar wat je ook kan proberen is het volgende:

Je gaat naar www.gamecopyworld.com en via de game index klik je door totdat je bij de 'n' nfs underground ziet staan. Klik daarop en je krijgt een lijst met nocd-fixes. Kies diegene die bij jou versie hoort, download het en kopieer deze naar je installatiemap. Als het goed is heb je nu geen cd meer nodig..
Ja maar de game is niet geïnstalleerd, dus er is geen installatiemap...:(
En als ik de game wil installeren zegt 'ie 'plaats disk 1'

Oh joh, dan zit ik helemaal verkeerd te lezen. Ik dacht dat het spel er al op stond maar dat je bij het spelen cd1 nodig had. Met daemon tools op je pc wil die dat nog wel eens weigeren namelijk, ook als de cd er gewoon in zit. Maar in jou geval is je cd waarschijnlijk beschadigd. Twee dingen te proberen:

Je zou een kopietje kunnen maken van disk 1 en het dan nog eens proberen of je kan een image schrijven (met nero/alcohol etc) naar je harde schijf en die mounten met daemon tools..

Ohja, je kan ook even de cd (als die er in zit) verkennen en kijken of je ergens een setup ziet staat. Door die handmatig aan te klikken wil die ook nog wel eens gaan lopen. Maar ik denk dat een image maken van de schijf en deze mounten met daemon de beste optie is. Dan even een nocd-fix op copyworld ophalen en deze kopieeren naar je installatiemap..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan