Nfsu2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hoe lijkt jullie Need For Speed Underground 2?

(Korte vraag maar ik heb er zelf nog weinig mening over :). Heb 1 nog niet eens uitgespeeld :D:D)

lijkt me helemaal geweldig, er zijn gewoon nog meer mogelijkheden en 1 was al heel goed, dus ik hoop dat 2 nog beter wordt. Ik wacht nu trouwens zlef op juiced (al besteld) maar die wordt alleen maar verschoven...:confused:

stoer zoals nsfu. alles veel beter

voor de race liefhebbers hou crashday ook in het ook.
de nieuwe stunts

Het lijkt me een te gek spel, 1 was al mega, en nu wordt ie waarschijnlijk nog beter :)

Geplaatst door Pancamo
Ik wacht nu trouwens zlef op juiced (al besteld) maar die wordt alleen maar verschoven...:confused:

Ik heb hier een demo van gespeeld en hij viel me reuze tegen.

Lijkt mij ook helemaal niets. In heb NFSU maximaal twee weken op m'n computer gehad, en heb het er daarna maar weer afgegooid. Het is echt allemaal hetzelfde. De auto's reageren hetzelfde, de banen en omgevingen lijken op elkaar, en dat tuning-aspect is maar knullig uitgewerkt, zeker in combinatie met de race. Het voegt eigenlijk niets toe aan het spel.
Ik wacht nog altijd op het volgende deel van de reguliere NFS-serie. Ik heb nu nog altijd NFS: HP2 erop staan. Het enige wat ik hierin mis is de aanwezigheid van wat meer wagens (waar zeker de nodige Japanse wagens bij horen (in de Underground-serie mis ik weer de nodige Europese modellen)).

De enige NFS die ik altijd speelde was NFS II SE. Was nog wel grappig. En ik had verwacht dat UG ook zoiets zou zijn, dat was niet zo. Alleen vind ik hem niet heel erg tegenvallen.

NFS underground was wel aardig, maar porsche unleashed blijft (zelfs nu nog) de beste uit de serie.

misschien omdat ik een Porsche liefhebber ben maar toch ook omdat hier de combinatie tussen speelbaarheid en realiteit het beste.

Underground was te simple, waardoor ze het alleen maar moeilijker maakte door de factor geluk toe te voegen. Je moest maar hopen dat er niet plotseling een auto voor je rijdt, als je op volle snelheid de heuvel oprijdt.
Dat maakte het wel moeilijker, maar ook frustrerend.

Tja, wat wel zo is vind ik;

een vriend van mij en ik speelde het op de X-box. En we hebben uren op één bepaald level gezet. De andere auto's rijden stevig door maar uiteindelijk haal je ze toch wel in. Ben je koploper en net in het laatste rondje schiet er weer een vrachtwagen voor je wielen... hinderlijk is dat.

Die porche-versie ken ik verder niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan