Nginx Error !

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Ik weet niet of deze vraag in de juiste rubriek staat...
Wij hebben een e-mail adres via Starthosting. Sinds gisteravond krijg ik bij het ophalen van mail de melding dat er een Nginx Error is.Nginx error 051214Knipsel.JPG
Hoewel er vermeld staat waar ik naar moet kijken weet ik niet wat ik hiermee moet doen ; Starthosting is pas vanaf 9.30 telefonisch bereikbaar en het contactformulier ingevuld maar wordt "binnen twee werkdagen" beantwoord. Bestellingen komen via mail binnen dus belangrijk dat het goed werkt.
Inmiddels heb ik geprobeerd via Internet Explorer mail op te halen en dat lukt gelukkig wel, dus eerste paniek is voorbij.
Wie weet hoe ik als leek dit probleem in Google Chrome kan oplossen ?
 
Kan zijn dat ze een storing bij Starthosting hebben, Nginx heeft met het hostingplatform te maken voor zo ver ik het kan zien via Google.

Groeten Marcel
 
Zou bijv. een fout in .htaccess kunnen zijn, die Chrome gebruikers omleidt. Zie (bijv.) deze link waar o.b.v. User-Agent, die door de browser wordt verstuurd de gebruiker wordt omgeleid.
Is inderdaad een vraag voor starthosting zelf, vooropgesteld dat je zelf niet zaken (recent) hebt veranderd op je hosting en dat Chrome niet recent is geupdate naar een versie die (blijkbaar) in het actieve .htaccess bestand niet getackled is.

Tijs.
 
Marcel en Tijs, bedankt voor jullie reacties. Van Starthosting heb ik nog geen reactie gekregen, maar zojuist nog maar eens geprobeerd webmail via Chrome op te halen en inmiddels werkt het gelukkig weer. Waarschijnlijk, zoals jullie al meenden, een fout bij Starthosting die inmiddels opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan