Niet 1, 2 maar 3 keer gehackt. (MSN)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinho

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Berichten
32
Hoi, ik zit eigelijk al een tijdje met 't probleem dat er een hater mij aan het hacken is en met mijn sociale contacten knoeit.
Ik ben afgelopen zomer gehackt, voor de eerste keer. Net voordat ik op vakantie ging ben ik gehackt door een jongen die me had toegevoegd op hyves en naderhand ook nog op msn. Ik had hem mijn inloggegevens van een spelletje gegeven waar ik mee was gestopt. Maar stom genoeg had ik op msn 't zelfde wachtwoord. Nu dacht ik dit is eenmalig door mijn stommiteit, dus ik heb een nieuwe msn aangemaakt en daar een tijdje mee kunnen msnen. Maar na een maand of 3 werd ik plotseling weer gehackt. En nu had ik zeker een ander wachtwoord, en een moeilijke geheime vraag. Op msn doet hij gewoon alsoftie mij is, zonder echt veel ruzie uit te lokken. Soms hoor ik dat ie heeft lopen schelden en dan moet ik weer men excuses bieden en uitleggen dat ik ben gehackt. Mijn 3e msn-adress is nu ongeveer 2 weken terug gehackt. Wederom uit 't niets. Ik had wel eens contact via mijn oude hyves die hij heeft gehackt. Hij leest 't ook allemaal en heeft waarschijnlijk al mijn inbox berichten gelezen aangezien die ook mijn gmail heeft gehackt. (ik ben zo stom geweest om men berichten niet te verwijderen). Nu heb ik heel mijn pc gefragmenteerd (als ik 't niet verkeerd zeg,, in ieder geval was de schijf helemaal leeg en heb ik windows opnieuw moeten installeren).
Is het mogelijk om mijn msn te hacken via mijn ip adress ofzo. Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik nou moet ondernemen om weer veilig te kunnen msnen zonder 't risico dat ie volgende week weer wordt gehacked. Ik weet ook zeker dat 't drie keer om dezelfde persoon ging doordat hij me heeft gesmst op 't nummer dat op hyves stond. Hij heeft me via een site gesmst dat 't anoniem was. Daarin stond: Hey hoe voelt dat nou om 3 keer te worden gehackt, succes ermee en opweg naar de 4e, 5e, 6e enz.

ik hoop dat iemand me een beetje kan uitleggen hoe ik me optimaal beveilig hiertegen.
in ieder geval bedankt. :thumb:
 
Heb je niet je wachtwoord aan iemand aan school, of vrienden gegeven?
En probeer voor de 4de keer een moeilijk w8woord te gebruiken, zoals TYUOOAKDOO... iets helemaal onzinnigs, maar iets dat jij gewoon op een briefje in je portemenee houd, mss helpt dat?
 
En wat nou als hij zijn portomonee kwijt raakt?
 
neem een zin die je gemakkelijk onthoudt en neem de eerste letter van ieder woord, bijvoorbeeld:
Mijn naam is Jan Voorbeeld, 01-01-1980 is mijn geboortedatum.
je wachtwoord wordt dan: MniJV,01-01-1980img.
je hebt dan een combinatie van hoofdletters, kleine letters, leestekens en cijfers, kortom een sterk wachtwoord.
check de kracht van je wachtwoord hier
 
nja, de posts die hier zijn gepost heb ik niet veel gehad. Het was ook een abnormaal moeilijk wachtwoord, namelijk van school. En dat is er zo een met hoofdletters, nummers en zo gek ken je t ni verzinnen. Maar ik heb nu toch een account teruggekregen.
Voor de solution moet je naar windows support website, en de juiste pagina vinden. Dan kun je een mailtje sturen en krijg je een persoon die je helpt. Ze/hij vraagt je de gegevens van je account op te sturen inclusief ip adress etc. zoveel dat zij kunnen verifieren dat jij de eigenaar bent. Ik hoop dat ik hier nog iemand kan helpen die later gehackt wordt, want de reacties hierboven zijn een beetje onder het niveau van helpmij.nl dat ik eerlijk gezegd gewend ben. Ik was hem namelijk al kwijt, en dan heb ik niet veel aan voorzorgsmaatregelen met een moeilijk password of net wat.
Nja toch bedankt voor de moeite.
 
Het is je eigen verantwoording als je slecht met je eigen gegevens om gaat en dat moet je dan niet afschuiven op helpmij.nl.
We proberen iederéén zo goed mogelijk voort te helpen.

Hartelijke dank voor de complimenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan