niet aan kunnen melden bij msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laiferd

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2003
Hey mensen ik heb het volgende probleem:

ik kan me niet aanmelden bij msn

Ik zelf zit achter een computer die via een andere computer verbinding met het internet maakt. Ik kan gewoon sufen, en outlook doet het ook prima. Ik kan zelfs bij ICQ aanmelden via een https? poot ofzoiets. Dit is de enigste manier dat ik kan chatten, naast mIRC waar ik ook mee kan verbinden (helaas geen bestanden ontvangen, versturen)

Heeft iemand een idee hoe ik kan verbinden met MSN?

het moet gewoon lukken hoor als de rest ook werkt, of je hebt je gegevens niet goed staan in msn (Wachtwoord of username) of de server van msn heeft tijdelijk problemen. Hoelang heb je dit probleem al?

Geplaatst door Robbert1978
het moet gewoon lukken hoor als de rest ook werkt, of je hebt je gegevens niet goed staan in msn (Wachtwoord of username) of de server van msn heeft tijdelijk problemen. Hoelang heb je dit probleem al?

IK heb het al een tijdje. En geloof me het wil gewoon niet verbinden!!!! Heeft met de verbinding te maken, of instellingen van de pc

Ik heb ook een netwerk, ik zit achter een router, maar ik heb er totaal geen problemen mee, gewoon instellen zoals je normaal doet en dan doet je internet het en msn ook

Ik heb ook een netwerk, ik zit achter een router, maar ik heb er totaal geen problemen mee, gewoon instellen zoals je normaal doet en dan doet je internet het en msn ook

Maar kerel: ik heb geen router (denk ik) gewoon een programma die ProxyPlus heet.

ja dat snap ik, maar het hoort niet uit te maken, en je hebt wel gewooon verbinding met internet, dus zou het toch aan ingevulde gegevens moeten liggen, maar ja jij zegt van niet, dus dan weet ik het niet meer helaas. Je zou nog ff bij opties en dan verbinding kunnen kijken, daar staat iets over proxy server, misschien kun je daar iets mee

ja dat snap ik, maar het hoort niet uit te maken, en je hebt wel gewooon verbinding met internet, dus zou het toch aan ingevulde gegevens moeten liggen, maar ja jij zegt van niet, dus dan weet ik het niet meer helaas. Je zou nog ff bij opties en dan verbinding kunnen kijken, daar staat iets over proxy server, misschien kun je daar iets mee

Ik heb het zo ingevuld als m'n proxy zelfde adres met zelfde poort, HTTP. ICQ wil via de htt(p)s poort en mIRC wil gewoon met de info die ik geef, qua poort en adres

het is zeer vreemd.

JA vreemd is het zeker, want het hoort gewoon te werken, zeker als je verdere internet wel werkt

JA vreemd is het zeker, want het hoort gewoon te werken, zeker als je verdere internet wel werkt

Is er geen proggie die zorgt dat het verbind via een htt(p)s adres of dat het verbind in ieder geval. :confused:

He,

ik heb precies hetzelfde probleem. Ik gebruik een programma dat heet Lan Suite Pro 2002.

De eerste PC heeft een ADSL aansluiting en de ander hangt er met een cross cable aan.
Het IP adres van de ADSL PC is 192.168.0.1 de andere PC krijgt automatische zijn IP adres.

Internet en outlook werken prima, alleen MSN niet. Ik heb alles geprobeerd: Automatische detectie, HTTP proxy, SOCKS, maar niks werkt.

Het vreemde is alleen dat vroeger met een oudere versie van MSN het gebeuren wel werkte! Gewoon HTTP proxy en dan het IP adres en kanaal invullen.

Ik weet niet of het hier aan ligt, maar bij de oude versie hoefde je alleen maar het ip adres en het kanaal (80) in te vullen. Bij de nieuwe versie van MSN moet je ook een gebruikersnaam en wachtwoord invullen, deze heb ik niet. Tenminste dit kan ik met lan suite pro 2002 niet instellen. Misschien ligt het daar aan? Kan je dit uitschakelen of zo?

De eerste PC heeft een ADSL aansluiting en de ander hangt er met een cross cable aan.
Het IP adres van de ADSL PC is 192.168.0.1 de andere PC krijgt automatische zijn IP adres.

Kijk dat heb ik ook. Mijn poort is daar 4480 (met http-proxy)

Het vreemde is alleen dat vroeger met een oudere versie van MSN het gebeuren wel werkte! Gewoon HTTP proxy en dan het IP adres en kanaal invullen.

Welke MSN-versie is dat? Dan wil ik het ook wel eens proberen.

Ik weet niet of het hier aan ligt, maar bij de oude versie hoefde je alleen maar het ip adres en het kanaal (80) in te vullen. Bij de nieuwe versie van MSN moet je ook een gebruikersnaam en wachtwoord invullen, deze heb ik niet.

Moet je dat nou echt invullen? Volgens mij kan je het leeg laten als je het niet hebt. Toch? Of ligt hier het probleem. In dit geval weet ik de gebruikersnaam en wachtwoord ook niet... Kan ik die ergens vinden toevallig?

ja ik zou het zeker even uitproberen. Ik dacht dat het versie 3.0 was.

Ik ga het zelf ook nog even uitproberen een kijken of ie dan wel weer wil.

Ik las in een andere faq dat dit wel vaker de oplossing is als msn niet meer werkt.

Tocht vreemd, want een nieuwe versie zou beter moeten zijn.

nog een vraagje:

Welke instellingen gebruik je? Welke poort en welke sock? Waarschijnlijk gebruiken we dezelfde instellingen alleen heb ik ProxyPlus.

Werkt hij bij jou al? Welke socks gebuik je? socks 4 of 5 bij MSN. Weet je c-ker dat ie het deed? Hij doet niets bij me...:(

Het probleem is niet opgelost, maar ik ben er te zat van om er nog verder mee door te gaan. Misschien neem ik wel een keer een router of zoiets, of een andere proxy.

Misschien ook wel niets. Ik zie wel.... Lotsa thanks 4 da help

:cool:

Een geweldige forum btw. webwereld is er niets bij :thumb:

Ik kan me sinds vanochtend (12-05-2003) ook niet aanmelden bij MSN.

Ik heb ff Trilian geprobeerd, maar dat is ook al zo bagger als wat....:(

Dat is al een paar dagen zo.

Heel af en toe lukt het idd om je aan te melden bij MSN, er schijnt een probleem te zijn met de aanmeldserver.

Ik denk dat de server op springen staat !! :8-0: :D
Maar hopelijk is het snel weer opgelost.....

Remy

Hmz, was net nog ff online, totdat ik nooit meer me email kon checken. Dus ik ff uitloggen en weer inloggen, maar dat deed et dus niet eens meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan