Niet aan te melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Win 95 start op, geeft een foutmelding over een VDX bestand (heeft met het netwerk te maken). Vervolgens typ ik gebruikersnaam, wachtwoord, enter. En hij doet niets meer. Staat vast. CTRL-ALT-DEL => Alleen de printerdriver is geladen.
Standalone.
 
Laatst bewerkt:
VXD is van kernel OS, kun je nog een herstelpunt kiezen ?

suc6

Oossie
 
vxd bestanden staan op de map reskit van win95 cd dacht ik :D

ben erg verwend geraakt door XP blijkt :D
 
ja dat kan cd rom erin opstarten met een bootflop en dan instal !! :)
 
1, als je alleen de vxd bestanden terugzet, nee of een setup zonder format doet nee
2, alleen de win95 map uitpakken op een ander systeem en dan 36 diskettes erbij houden, dan heb je geen cd speler nodig :D
 
En hoe kom ik aan 36 diskettes?:p.

Nog andere oplossingen?


Het is een 8x speed CD-rom drive, en krassen op de CD. Dus heeft veel moeite met lezen. Af en toe pakt ie hem. Maar kan ik nu niet bekijken, want ik kom niet in Windows.
 
Heb je toenvallig een programma verwijderd zonder de deinstalleerprocedure te volgen (dus met andere woorden de directory weggegooid)?

Kan je nog in de veilige modus komen?
 
probeer een kopie van die cd te maken bij een kennis die een nieuwere cd speler heeft en probeer het dan nog eens !!
 
Geplaatst door nteusink
Heb je toenvallig een programma verwijderd zonder de deinstalleerprocedure te volgen (dus met andere woorden de directory weggegooid)?

Kan je nog in de veilige modus komen?

Nee.

Nee.

bartb112. Het probleem is dus een kopie;). Daar heeft de speler heel veel moeite mee. Ik ben op het moment op zoek naar iemand die een onbeschadigde originele 95 CD heeft. Maar zoveel mensen zijn dat niet meer :p.
 
Je zou een tweede partie kunnem maken op die HD en hem dan via het netwerk kunnen kopieeren na die partitei via een andere pc !
En dan vanaf je HD installeren
 
265 MB schijfje. Als ik parities ga maken blijft er weinig van over. De 3 GB schijf die erin zit is beschadigt, hele sectorren die niet gelezen kunnen worden maar waar soms toch gegevens op geschreven worden. Kan ik dus mischien niet verder bij de installatie.
 
Als je nu een andere cd speler ff in die machine hangt wat doet hij dan met die cd want zoveel werk is dit niet !
 
Krijg ik dan geen problemen met CD herkennig of wat dan ook?

Zou ik ook ff aan een cd speler moeten komen.
 
nee dat moet geen probleem zijn en vooral niet als je de pc met een diskette opstart !! met cd ondersteuning win 98 disk b.v te downloaden bij www.bootdisk.com
 
Die site ken ik wel :).

Ik kom ook niet zo snel aan een andere -romspeler.

Idee-tje:

LPT kabeltje PC links, PC rechts. Dan CD opstarten en zeggen dat ie ergens anders moet installeren?
 
dat kan je proberen maar je kan ook ff die cd rom speler uit die pc slopen en in die win95 machine zetten !
 
Nee, PC'tje open CD speler erruit is garantie weg :). Nog een jaar, dan pas bouwen.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan