Niet aanmelden, wel internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Hallo

Ik kan mij niet aanmelden op MSN en mezelf op andere internet sites bevinden als deze.
Dit is zeer vervelend en weet iemand een oplossing??/

heb je misschien een firewall draaien? zojah schakel de firewall uit... firewalls geven vaak problemen bij messengers!

is het bovenste niet het geval zit je op netwerk?

Ik heb eenzelfde probleem. ik kan wel gewoon internetten en de mail van m'n hotmail account komt ook gewoon binnen via POP3 maar ik kan me niet aanmelden bij hotmail of zelfs een nieuw .NET paspoort aanvragen.

Tot nu toe gedaan.
Nieuwe versie geinstalleld 5.0,
Firewall geuninstalled,
DirectX 9.0a geinstallleld --> 9.0 zou problemen geven volgens ZDNET.nl,

GreetZ Qistnx

je firewall heb je dus niet meer aanstaan?

en ik zie dat je msn 5 gebruikt! Msn 5 geeft brengt nog veel problemen met zich mee! Ik zou je aanraden om terug te gaan naar msn 4.7 of lager! Misschien is dan je probleem verholpen! Dus verwijder alles mbt msn van je comp! en download msn 4.7 of lager en installen maar :)

suc6

Van alles geprobeert, maar nog geen resultaat.
Wel heb ik nu trilian geinstalleerd en kan ik hiermee wel verbinding maken met MSN.
Rara hoe kan dit, zijn dezelfde gegevens die ik invoer.

GreetZ Qistnx

Hallo robin_89,

Heb je al eens op virus en spyware gescand?

Groetjs Erik Rothuis.

Op virus heb ik al diverse keren gescanned.
Norton antivurus 2003 met nieuwste update.
Online mcaffee en bij virusalert.nl.

Op spyware heb ik nog niet gechecked, maar ga ik nu doen.

GreetZ Qistnx

Spyware ook gechecked.
MSN er helemaal afgegooid.
regclean eroverheen daarna norton.
Kan nog steeds verbinding maken met trillian maar nog steeds niet met hotmail.com (kan daar niet inloggen)
MSN lukt natuurlijk niet omdat ik dat verwijdert heb ;-)
Heb een maatje gebeld en gevraagd of hij met mijn gegevens wilde inloggen en dat lukt wel op MSN.
Wie het weet mag het zeggen.

je kan dus ook niet gewoon op www.hotmail.com inloggen op je email?? vreemd dat iemand anders dat dan wel kan met jou gegevens...
delete anders je cookies es...

idd vreemd.
Status tot nu toe: msn er echt helamaal afgegooit en windows opnieuw geinstalleerd.
Resultaat: kan nu wel weer MSN Messenger gebruiken (en ook nog steeds trillian) maar kan nog steeds niet inloggen op Hotmail.com en paspoort.net.
Heb mijn firewall nu uit staan, alle cookies op accepteren (deze verwijder ik regelmatig), en alle mogelijke scripten ingesckakeld (java). Maar nog steeds kan ik niet inloggen op Hotmail.com.

Ga gewoon rustig verder met uitproberen want voor ieder probleem is een oplossing.

GreetZ Qistnx

edit: ff op nieuwsgroepen gekeken en ik ben niet de enige met dit probleem, alleen de oplossing is nog niet gevonden.

Laatst bewerkt:
dus je kunt wel op msn met je wachtwoord + username inloggen op je account maar niet via hotmail.com ???
want dan zou het ook gewoon op hotmail moeten doen...
kun je via msn wel je mail tjekkeh of dat ook niet?
neem anders is met hotmail contact op...

Ja, ik kan contact maken met MSN messenger.
Nee, ik kan geen mail ophalen via messenger. Dit kan ik wel via outlook express (POP3). Ook niet op hotmail.com dus.

vind het heel vaag !!
Zou zo het probleem niet weten dan... dus zou je aanraden om met hotmail contact op te nemen!

suc6

Nou ik zal ook maar weer eens wat van me laten horen... :D

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar het internet deed steeds minder en op gegeven moment werd ik het zat (vanmiddag :D) en belde ik de helpdesk.
Beetje zitte klooien met
start>uitvoeren>winipcfg>ok
en dan alles vrijgeven en alles vernieuwen. Nu kan ik wel weer naar iedere website, maar ik kan nu niet meer/nog steeds niet op MSN aanmelden...
En als ik MSN 4.7 wil downloaden, mislukt de download telkens en an ik 5.0 niet verwijderen omdat ie bij alles wat ik wil verwijderen zegt:
"Deze bewerkig is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd"
Das knap balen want nu heb ik ook geen virusscanner meer omdat de oude is verlopen en ik kan die niet weggooien.

:thumb: Nu kunnen jullie weer even vooruit met al mijn klachten ;). Ik hoop dat dit ooit eens ophoudt :confused:...

®0ßíñ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan