niet actieve systemen in processen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ernstig

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2003
Berichten
80
Computer loopt de laatste tijd erg langzaam. Van alles geprobeerd, zoals spyware, virus en cleaners. Geen succes

In Windows taakbeheer onder processen zie ik niet-actieve systemen vermeld die grootste gedeelte van CPU gebruikt. Opvallend is dat onderin het scherm dat niet meegeteld wordt. Hij gebruikt 16 kb van het geheugen.

Is iemand bekend met wat dit betekent? Is dat misschien de oorzaak van de vertraging?

MOet ik nog iets toelichten dan hoor ik dat graag.

Ernst(ig)
 
Geplaatst door ernstig
In Windows taakbeheer onder processen zie ik niet-actieve systemen vermeld die grootste gedeelte van CPU gebruikt.
Ernst(ig)
Die kreet is inderdaad een beetje misleidend, maar het klopt wel. Dit betekent dat je CPU op dat moment weinig te doen heeft. Op zich is daar dus niets mis mee.

Maar over de traagheid van je systeem: is er ook spyware aangetroffen? Met welk programma heb je gescand?

Als je 100% zekerheid wilt hebben dat je systeem clean is, plaats dan 'ns een HijackThislog op antispywareoffensief.
 
Traagheid

Dat is dan weer geruststellend om te horen.

De traagheid zit hem in het opstarten van programm's maar ook doorklikken op Internet.

Spyware is gezocht via ad-aware en spybot. Ik ha (jouw?) verwijzing naar the hi jack al gezien en ga daar ook eens aan de slag.

Bedankt voor je hulp zover.

Ernst(ig)
 
Gooi eens je map C:\windows\prefetch leeg :)
Kan geen kwaad en wie weet helpt het ook nog..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan