Niet al het geheugen werkt(goed).

Status
Niet open voor verdere reacties.

LordF8tal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2011
Berichten
2
Hoi, ik heb namelijk hetzelfde probleem maar ik heb dan ook tevens de 64bit versie van windows 7.

Moederbord : p45 Platinum
Videokaart : Nvidia GeForce GTX 570
RAM : 4gb
Processor : Intel Core 2 Quad Q9400 @ 2.66 GHz
Besturingsyteem : Windows 7 Ultimate 64bit

Ik heb nog 4gb ram liggen maar als ik deze erin steek gaat mijn pc namelijk trager ipv sneller.
Normaal kan mijn systeem de 8gb aan en ik heb het hieronder gemelde oplossing ook geprobeerd maar dat helpt dus niets, het probleem blijft zich voortdoen.
Iemand enig idee waarom en hoe ik dit kan oplossen?

Wil je eens kijken bij:start/uitvoeren en toets in:msconfig.
Dan bij boot(opstarten) en dan "geavanceerd".Evt vinkje weghalen bij Max memory.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@LordF8tal:Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je vraag een eigen laats gegeven.Inbreken/meeliften in andermans topic is niet wenselijk(lees niet toegestaan)Daarbij zou je probleem wel eens van andere aard kunnen zijn.Het bericht van je heb ik ietwat aangepast.Mogelijke oplossing die je al geprobeert hebt uit dat andere topic staat nu als quote in je bericht.
Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware
 
Zijn die geheugen dimms wel gelijk qua latency e.d. ? Anders heb je ook de mogelijkheid dat het de boel gaat vertragen e.d.
 
Kingston 2gb pc2 met als nummer KVR800D2N6/2G identiek met deze die er nu ook insteken.

Heb via google ook naar oplossing gezocht maar daar kom ik alleen maar tegen dat windows 7 64bit alle 8gig zou gebruiken en dus kwam ik naar hier ;)
 
Voor een 64 bit OS, welke dan ook, is 4 Gb aan ram voldoende (om mee te beginnen) ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan