Niet alle computers in Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Hallo, ik heb een laptop met W XP sp3 en een Desktop met W 7. En deze werkte goed op mijn thuis netwerk. Nu is er een laptop met W 7 bijgekomen en heb ik problemen en kan niet alle computers bereiken.
Van Deskt W 7 naar Laptop XP gaat goed (visa versa), maar naar de laptop met W 7 kan ik alleen maar naar all users komen.
Van laptop met XP naar de deskt gaat ook goed, maar naar de laptop W 7 ook alleen maar naar all users.
En van de laptop W 7 naar laptop XP gaat goed, maar kan dan weer alleen op deskt W 7 op all users komen.
Wil ik een ander pad openen dan krijg ik steeds te zien dat ik geen rechten heb, neem kontact op met de beheerder (maar dat ben ik) Alle drie machine's hebben de zelfde werkgroep naam (WORKGROUP)
Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat?
Gr, Ruud

Lees dit even door.

Ik denk dat je helemaal gelijk heb, ik had dit nl ook met de Desktop gedaan en was het probleem opgelost. Dus eigenlijk een beetje dom en kortzichtig gedaan. (ik zal voortaan een beetje beter nadenken voortaan). Ik kan het alleen nu niet op lossen, ben in het buitenland en zit op de oude laptop, maar wanneer ik thuis ben ga ik dit toepassen en ben er van overtuigd dat het dan in orde is. Ik laat het uiteraard weten, maar bvb al bedankt.
Gr, Ruud

Dat gebeurt ons allemaal wel 's succes verder en graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan