• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet alle shortcuts zichtbaar/werkend

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo

Ik weet eigenlijk niet hoe je die gele blokjes noemt als je ALT indrukt maar ik krijg die oa niet bij 'Opmaak'

Met de shortcut ALT+h+o+i zou je de optie 'Kolombreedte Auto aanpassen' moeten krijgen maar dat werkt niet bij mij.
Is daar een bepaalde optie/instelling voor om ook bij 'Opmaak' dat gele vierkantje te krijgen?

1759477652462.png

Volgens mij is dat alleen van toepassing op tabbladen.

The keyboard shortcut to auto-fit column width in Excel is Alt + H + O + I. To use this, select the column(s) you want to adjust, then press Alt, H, O, and I in sequence to have the column width automatically fit its contents.

Als sneltoetsen voor Excel-opmaak niet werken, controleer dan eerst of er conflicterende achtergrondtoepassingen zijn, controleer vervolgens de functionaliteit van het toetsenbord en de taalinstellingen en overweeg ten slotte Office te repareren of de instellingen aan te passen voor specifieke opmaakproblemen. Veelvoorkomende oorzaken zijn onder andere andere software die toetsenbordopdrachten onderschept, een toetsenbord dat niet goed functioneert of onjuiste land- en taalinstellingen.

Goed mogelijk dat andere software een toetscombinatie gebruikt.

Huh, ik heb mijn taalinstellingen voor mijn laptop/besturingsysteem op Nederlands staan en is Home (ALT+H) in het Nederlands Start ALT+R

1759480071549.png

en opmaak word oo

1759480135402.png

Dat is toch vreemd? Dan word de sneltoetsen ALT+R+OO+M (Room) 😂

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan