Niet alleen kommer en kwel wereldkundig maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0225

Inventaris
Lid geworden
24 mrt 2001
Niet alleen kommer en kwel wereldkundig maken, maar ook positieve dingen aangaande grote bedrijven is wellicht ook wel eens handig.

Als je onderstaande mailsliert van onder naar boven leest en je realiseert je daarbij dat de set gekocht is bij een compleet nieuwe pc (1,5 jaar geleden) en dat er dus nog gewoon winkelgarantie op zit, dan is de reactie van Logitech lovenswaardig...............
Probleem met muis / toetsenbord / draadloos, is in rood weergegeven.
Zojuist, maandag 16 maart de compleet nieuwe LX 710 ontvangen. Service ten top denk ik, ze hadden mij naar de winkel kunnen verwijzen.

Recently you requested personal assistance from our on-line support centre. Below is a summary of your request and our response.

We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 7 days.

Thank you for allowing us to be of service to you.
To update your question from our support site, click here.

Subject
- LX 710 - Image on LCD screen bounces when dsktp set is connected

Discussion Thread
Response (Marco Olthof) 11/03/2009 04.41 PM
Geachte heer (afgeschermd),

Dank u wel voor uw e-mail.

U kunt uw vervangende LX 710 speodig tegemoed zien. Zodra de set verstuurd is krijgt u nog een email met een UPS tracking nummer.
Het enige wat wij nog van u terugvragen is: zodra u de nieuwe set heeft ontvangen dat u de usb ontvanger, batterij klepjes van muis en toetsenbord en de pootjes van onder het toetsenbord in een enveloppe stopt en naar onderstaand adres stuurt.

Logitech Service Center
c/o Sykes Enterprises
RMA – RR 090217-004976
Roffhausener Landstrasse 18d
26419 Schortens
Germany

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Marco Olthof
Logitech Europe SA
Customer Support
Customer (afgeschermd) 11/03/2009 03.32 PM
Vanzelfsprekend ben ik blij met de beslissing van u om de SET te gaan vervangen.

Mijn adres is:
(afgeschermd)

Desondanks ben ik erg nieuwsgierig naar de mogelijke aard van de oorzaak. Is er een mogelijke theorie over het opgetreden verschijnsel?
Response (Marco Olthof) 11/03/2009 12.12 PM
Geachte heer (afgerschermd),

Na enig onderzoek hebben we besloten dat we de set voor u gaan vervangen. Hier zijn we uw volledige adres voor nodig.

In afwachting op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Marco Olthof
Logitech Europe SA
Customer Support
Customer (Entered by Roel Nottrop) 09/03/2009 06.10 PM
Hi,

Due to the fact that the customer has the same issues other computers
i think the product is faulty.
Please follow the normal warranty procedure.

Kind regards,

Roel
Customer (Entered by Jeroen Schuurhof) 09/03/2009 11.25 AM
received call
Customer (afgeschermd) 25/02/2009 01.34 PM
Spontaan (zonder enige aanleiding) begin januari een dansend beeld op monitor (schudden) Dit gebeurde op PC-1.
Geprobeerd: software LX 710 verwijderd, zender opnieuw "aangesloten", andere USB-poorten -> voor / achterzijde, firmware update, hielp allemaal niet.
Toetsenbord en muis ontkoppeld en aangesloten op 2 andere compters : 2 en 3. Zelfde resultaat : springend beeld (schudden).
Toetsenbord definitief ontkoppeld, 1 week niet gebruikt, later weer aangesloten toen 4 weken lang geen problemen meer.
In feburari batterijen van toetsenbord leeg. Na wisselen batterijen wéér springen van beeld. Batterijen erin / eruit en na 30 minuten was het probleem over.
Customer (Entered by Marco Olthof) 17/02/2009 04.26 PM
Recieved call

Question Reference No090217-004976
Product Level 1: Logitech
Product Level 2: Keyboards
Product Level 3: Cordless Access Keyboard
Date Created: 17/02/2009 04.26 PM
Last Updated: 11/03/2009 04.41 PM
Status: Waiting
M/N: Y-RAP78
PID or S/N: FX7295C
P/N : 867667-0100
Operating System: Windows Vista
Logitech Software:
Software Version: xx.x.x
Downloaded latest SW:
Computer Brand:
Point of Purchase:
Order_ID:

Laatst bewerkt:
Ik had zoiets met Creative. Ik had een speakersetje waarbij de basbox mijn muziek niet aankon en is opgeblazen. Bon ook nog eens kwijt. Via e-mail het serienummer opgegeven en aan de hand daarvan konden ze zien dat het setje nog nieuw moest zijn. Zonder verdere vragen een nieuwe basmodule gekregen en de oude kon ik weggooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan