Niet alles wordt weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Als ik op deze link kijk: http://www.f1racing.nl dan wordt niet alles weergegeven.

Links op het scherm zou er reclame moeten weergegeven van "probeer nu FHM voor maar 12,50 euro". Maar ik zie verder niets.

Op andere sites heb ik dit probleem ook.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en wat kan ik er aan doen (ben ik soms niet up to date met een bepaald programma ?)

Jacco

nee hoor, denk foutje in de site. p.s. leuke manier om site te promoten :))

Bij jou wordt het dus ook niet weer gegeven.

En laat ik dan nog één van mijn favorieten weergeven:
http://www.wintips.nl/index2.asp

Op deze site wordt de bovenste reclame niet weergegeven ........

Maar even serieus; het heeft dus niets met mijn computer te maken ?

Jacco

Bij mij ook maar.... heb jij soms geen reclame-blocker (of hoe je dat ook noemt) op je PC staan, gekend is diegene die in Norton Internet Security zit. misschien?

daar heb ik geen kaas van gegeten hoor! screenprintjes bijvoegen! maar ik zou niet weten wat ik aan die site zou missen? geen open vlakken!

Geplaatst door seeburg100
daar heb ik geen kaas van gegeten hoor! screenprintjes bijvoegen! maar ik zou niet weten wat ik aan die site zou missen? geen open vlakken!
Was niet voor jou beboeld, maar voor Jacco.

Er is een speciaal onderdeel "Reclame onderdrukken". Als je dat uitzet al je waarschijnlijk alles weer zien.

geplaatst door Wim1960
Er is een speciaal onderdeel "Reclame onderdrukken". Als je dat uitzet al je waarschijnlijk alles weer zien.

Ja, dat klopt, ik wist het niet precies meer omdat ik nu met Zonealarm werk... ik hoop dat je probleem nu opgelost is.
:)

Ik heb eens gekeken bij Norton maar ik kan het niet vinden.

Ik werk met Norton Virus Control 5.50

Jacco

De link werkt niet

Dan maar via de onderstaande link:

home.12move.nl/~hubers/contact.htm

En dan klikken op hier.

Laatst bewerkt:
bij mij ziet die site er zo uit. ik weet alleen niet waar je nu naar toe wilt.

Bijlagen

• screen.jpg
    screen.jpg
    53 KB · Weergaven: 25
kijk eens in je lijst met software (configuratiescherm -->software). Vind je daar geen enkel programma die reclame verwijdert of die 'verdacht' lijkt?

Ik zie die onderste reclame dus niet:

Te koop gevraagd ... aangeboden.

En op diverse andere site's zie ik dan i.p.v. reclame de tekst: bewerking is afgebroken.

Waar kan dat nu aan liggen ?

Zou dat aan het programma spybot kunnen liggen ?

Jacco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan