'Niet bestaande map' verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martiniator

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2010
Berichten
14
Ik heb een paar maanden geleden Windows Vista gedeinstalleerd en Windows 7 op mijn laptop gezet. Tijdens de installatie kreeg ik de optie om bestanden te bewaren, welke in de map windows.old zijn geplaatst. Nu heb niets meer in deze map staan, behalve een paar lege mappen. Als ik windows.old nu wil werwijderen, staat er: dit item staat niet langer in C:\, controleer de locatie en probeer opnieuw.

Is er een manier om deze map wel te verwijderen, ik heb hem in principe toch niet meer nodig.
 
Hoi,
klik rechts op de map>eigenschappen>algemeen>locatie, dan zie je waar de map wél staat.
 
Locatie staat C:\, maar volgens dat pop-up venster dus niet.....
I'm confused :S :confused:

edit: Zou het eventueel iets met rechten te maken kunnen hebben? Dat ik als admin aanmeld, dat het dan zou kunnen werken.
Zo ja, hoe doe ik dat ook alweer?
 
Laatst bewerkt:
Als je die map wilt verwijderen doe dan schijfopruiming in Windows, dan wordt die map vanzelf opgeruimd.
 
Dat heb ik al gedaan, dit resulteerde wel dat de inhoud werd verwijderd (op wat lege mappen na). Maar windows.old zelf werd niet verwijderd.
 
Misschien dat deze help..
Ga je naar start. In de zoekbalk vul je mapopties in en enter.
Eenmaal daar kies je weergave. Scroll naar beneden bij Verborgen bestanden en mappen. Doe je een vinkje bij Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven
 
Nee werkt ook niet. Ik vraag me ook af hoe dit zou kunnen helpen.

Ik begin het idee te krijgen dat dit een lastige vraag is.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan