Niet branden onder 98 en millenium.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hoi, heb net een dvd brander Nec 1300 in laten bouwen en toen werd mij gezegd dat je geen dvds kunt branden onder windows 98 en Millenium. Klopt dit? ik moet dan overschakelen op XP. Configuratie Amd Athleon 1800, 256 intern, 120 GB harddisk. Graag jullie mening. Bedankt Greg

Dat lijkt me heel sterk, de meeste DVD brandprogramma's hebben als minimale systeemeis win95 het lijkt me dan ook dat het dan ook werkt op 98/me

Een DVD-ISO is wel een probleem om de eenvoudige reden dat deze groter is dan 4GB en WIN9*/ME kunnen daar niet mee omgaan.

Normale losse bestanden kun je wel branden via 98/ME

Gezien je PC zou een overstap naar Win2000 of XP geen vreemde keuze zijn.

dvd branden onder 98/millenium

Mensen, bedankt voor de reacties. Nee er zat geen brandprogramma bij het was een bulk aanbieding. Ik wilde voor het copieeren van DVDees(speelfilms) het progje Copy-express gaan gebruiken, was eenvoudig om te gebruiken en kwam goed uit de test bij oa Computer Totaal. Je moest dan wel eerst soort shrink progje gaan gebruiken anders past ie natuurlijk niet op een 4.7 gb dvd. Mijn zoon wil verder een soort reportage gaan maken met een camcorder en het resultaat op dvd zetten. Gaat dat dan wel of niet onder 98 cq millenium. Bedankt voor jullie reacties Greg(helaas ben een leek)

Het gaat wel onder 98/ME mits de afzonderlijke bestanden niet groter worden dan 4.2 GB, (2^32) niet zo groot dus (voor videobestanden). Onder NTFS (wat ondersteund wordt door XP en 2000) kun je immens veel grotere bestanden aanmaken (2^64) wat voor videobewerken erg belangrijk is. Ik heb na het capturen (op schijf zetten) soms bestanden van 50GB!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan