Niet compatibel met sluimerstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duijzer

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Beste Helpers,

Ik moet een virtual pc openen die op de netwerkschijf staat van ons bedrijf. Er staan er meerdere, maar er is bij één van de virtual pc's een probleem. Zodra ik deze probeer te openen volgt de melding:
Kan de virtuele machine niet registreren.
De configuratie van de virtuele machine kan niet worden toegevoegd. De sluimerstand is niet compatibel met de geïnstalleerde versie van Windows Virtual PC.

Ik gebruik Windows Virtual PC 2007 en heb deze virtuele machine nog niet eerder opgestart. Ik wil graag wél deze virtuele machine kunnen opstarten. Wat kan ik het best doen in deze situatie?

Ik heb de oplossing al gevonden:

Omdat de virtuele machine van het netwerk wordt gedraaid staat de opgegeven virtuele harde schijf nog op de bronlocatie van degene die de machine op het netwerk heeft gezet.

Ik heb simpelweg het pad van de harde schijf veranderd naar de locatie van de gebruiker die het bestand erop heeft gezet, naar de netwerklocatie.

That's all.

Helaas blijkt het toch niet de oplossing te zijn... Ik kom wel in de virtual machine, ik krijg alleen na het opstartscherm van Windows Server direct een bluescreen waarin staat: Stop: 0x0000002

Na windows te hebben opgestart met de functie 'niet herstarten na falen (oid)' zie ik een andere foutmelding: Stop: 0x00000024 (Blablabla)

Na nogmaal op te starten zie ik de volgende foutmelding op bluescreen: Technic*

We komen niet verder... iemand tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan