• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Niet delen van bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

appie36

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
196
Hallo,

Ik heb een bestand gemaakt voor op het werk, wij hebben office365 de zakelijke versie met sharepoint. Als ik nu een bestand mail naar een collega (kopie bijgevoegd in de mail, geen link of delen) en die gaat er ook mee aan de slag gelijktijjdig met mij dan kunnen we al zien wie waar zit. We werken dan al samen dus, zonder dat ik iets heb aangevinkt van delen of zo.
Hoe krijg ik het voorelkaar dat hij niet meteen gaat delen of samenwerken? meteen opslaan onder een andere naam is een optie maar dat krijg ik er niet meteen in bij collega's

Mvg
Ab
 
Als je met een mail apart een Excel of ander bestand meestuurt, dus geen link dus, dan bewerkt die persoon dat bestand alleen maar op de eigen pc daar waar Outlook hem tijdelijk opslaat of daar waar de gebruiker hem bewust opslaat.
Neem de mail die je met dat bestand hebt gestuurd en dan kun je dat zelf ook testen dat het zo werkt.
 
Volgens mij geeft route99 de tip om te doen wat je nu al doet.
Als je met een mail apart een Excel of ander bestand meestuurt, dus geen link dus,
En dit schreef je zelf:
Als ik nu een bestand mail naar een collega (kopie bijgevoegd in de mail, geen link of delen)
Ik denk niet dat er veel gaat veranderen :). Maar je kunt aan de grootte van de mail wellicht zien (in je Verzonden Items) of je een link hebt verstuurd of een kopie van het bestand. En wellicht heeft het te maken met een Sharepoint instelling.
 
Outlook is ook vernieuwd, die pakt nu standaard een link ipv een kopie van het bestand, ik had dat over het hoofd gezien. Ik moet dat nu na het invoegen van een bestand in outlook aanpassen. Maar is voor elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan