Niet eerst alle records inlezen voordat er wat getoond wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Michel,
Kan ik misschien "voorinformatie" ontvangen? Ik zit nu even op een dood spoor.
Ron
 
Beste Michel,

Zou je me uit mijn "lijden" kunnen verlossen? Ik kom er echt niet uit. Een goede tip is zeer welkom.

Ron
 
Zoals je misschien gemerkt hebt, is er deze maand geen access artikel geplaatst. Dat komt omdat de techniek zoals ik die bedacht had (en die jij dus zou kunnen gebruiken) prima werkt met niet te grote tabellen, maar bij een test op een stevige tabel bleek het formulier niet vooruit te branden. Ik ben wat verder gaan zoeken, en kwam vergelijkbare situaties tegen. Dat was dus voldoende reden om het artikel niet te plaatsen, want de bedoeling is nu juist om formulieren sneller te maken, niet langzamer.
Terug naar de tekentafel dus... Uiteraard blijf ik op zoek naar een goede oplossing!
 
Michel,
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp het. Ik blijf rustig in de wacht, hopende op een oplossing.
Succes, ik verneem de (mogelijke) oplossing wel via het forum. Ik kan natuurlijk ook mee helpen testen of e.e.a versnelling oplevert.

Ron
 
Als ik iets heb, en je wilt het testen, zal ik dat met alle plezier aanbieden. Jammer genoeg heb ik thuis dus geen databestanden met veel records, en dan ziet alles er dus veel te rooskleurig uit.
 
Michel,
Als ik je van dienst kan zijn met mijn Frontend formulieren en Backend (MySql) database, met alle plezier.

Ron
 
Hallo Michel,
Heb jij nog kans gezien voor dit "probleem" een werkbare situatie te vinden?

Ron
 
Work in progress, vrees ik. Maar het heeft mijn stevige aandacht, want het moet natuurlijk op te lossen zijn. Al weet ik nog niet hoe.
 
De voortgang is vrees ik net zo traag als de query die ik nu heb... En dat is geen feest, kan ik je zeggen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan