Niet gemachtigd?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Hallo,

Ik heb een spel gedownload (legaal, het is een MMORPG die je legaal kan downloaden en gratis kan spelen.) Dit spel heeft een aantal updates nodig die in dit geval patches heten. Deze kun je automatisch laten downloaden of handmatig.
Ik koos eerst voor de automatische variant, maar dit bleek niet te werken. Ik dacht toen : laat ik het dan maar handmatig doen. Ik ga naar de site, klik de link van de update aan, hij vraagt of ik hem wil opslaan of uitvoeren. Ik kies voor opslaan en hij begint te downloaden. Binnen een paar seconden is hij klaar en wil hij hem (denkik) gaan uitvoeren.
Ik krijg dan het bericht : u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren.

Hoe kan ik dit oplossen?

Vriendelijke groet
bart
 
Al uitgevoerd als administrator?
UAC uit gehad?
 
Owja, dit ben ik misschien vergeten te zeggen, ik zit al op een administrator account. Ik heb net een tool gebruikt om UAC uit te zetten wat al uit bleek te staan. En ik heb al alle bestanden (waarvan dit mogelijk was) van C; én de D: schijf van eigenaar laten veranderen (namenlijk alle administrators)
 
Een private "server" van de game genaamd Conquer Online. Het is wel een heel apart spel en zijn naam is UzN-CO (site = www.uzn-co.com)

ps. ik weet het het is een vrij amateuristische site, maar het idee is van Conquer Online zoals ik al zei. Conquer is een spel van TQ wat toch vrij groot is.
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Als je PC bij de diverse tips uit de link van @jelpot vast loopt heb je een ernstig PC-probleem !

Tenzij je op de PC van je baas zit.....


Greetz,

Harry.
 
Hij blijft hetzelfde aangeven.. Bovendien had ik deze dingen al doorgenomen..
 
Ik ben nu bezig met een driver te downloaden, omdat ik ook al wat problemen heb met mijn laptop zelf. Hij valt soms opeens weg en dan moet ik of ong 5/6 keer proberen hem op te starten (hij valt dan 4/5 keer tijdens het opstarten uit) of ong 5-10 minuten wachten en dan doet hij het weer. Ik denk dat dit misschien aan de driver ligt. Omdat ik soms ook wel eens heb dat hij helemaal vastloopt en dat ik hem uit moet zetten. Als ik hem dan weer opstarten dan krijg ik hetzelfde van die 5/6 keer proberen of 5-10 minuten wachten. Misschien los ik dit er ook wel mee op?
 
Kwa het hoofdprobleem:
Heb je ook al eens geprobeerd de patches opnieuw te downloaden?
Het is misschien vergezocht maar mogelijk de dat downloads niet geheel gelukt waren.

Verder zou je eens een printscreen van de foutmelding willen maken en hier posten. Ik heb zelf geen Vista maar mogelijk dat de anderen de melding wel of niet herkennen.

Kwa je uitval probleem:
Dit klinkt als een hitte probleem. Soms is dit met een driverupdate op te lossen (bv als de grafische kaart of de moederbord, problemen hebben met de ventilator, speedstep oid), maar ik heb daarbij mijn twijfels.
Mocht je hier niet uitkomen dan raad ik je aan een nieuwe topic hierover te starten.
 
Hoofdprobleem :
Ik heb het al tientalle keren geprobeerd, met UAC (ofzoiets) aan én uit. Dus ik weet niet wat het moet zijn.. printscreen zet ik hier zo wel bij..



uitval probleem : oververhitting zou kunnen, aangezien ik nog zon 2 weken garantie heb op mijn laptop misschien terugbrengen naar JMW computers?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan