Niet herkend

• Onderwerp starter Onderwerp starter cbpv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cbpv

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Ik heb een cd-rom speler vervangen voor een cd-brander (BenQ). Wanneer ik nu een cd wil gaan branden, ziet Easy Cd-creator hem echter niet als een brander, ik kan hem niet selecteren om naar toe te branden. Alleen de brander die ik al had staat in de lijst vernoemd om naar toe te kunnen branden.

Staat in 'Deze computer' wel dat het een brander is? Welke Windows heb je?

In Deze Computer staat ie vermeld als ATAPI CD-RW 48x16. Ik gebruik Windows 98se.

Welke versie van Easy CD-creator heb je? Probeer eens te branden met Nero.

Omdat je oude brander wel in de lijst staat zou je kunnen proberen om easy cd creator te verwijderen en opnieuw te installeren.

Misschien dat hij dan de nieuwe brander wel herkent.

je kan ook ff je brander eruit halen en er weer opnieuw inzetten, dan zou je pc bij opstart nieuwe hd moeten deceteren

Geplaatst door Presphire
je kan ook ff je brander eruit halen en er weer opnieuw inzetten, dan zou je pc bij opstart nieuwe hd moeten deceteren

cd brander bedoel je;) Maar hij wordt al herkend in apparaatbeheer als de juiste brander, dus dat zal denk ik niet uitmaken.

Ik heb bovenstaande optie's geprobeerd maar het helpt hellaas niet. Ook rechtstreeks in Verkenner, bestanden naar die cd-brander schrijven lukt niet. Met de andere brander gaat dat wel.

Hallo allemaal. Het probleem klinkt mij als muziek. Ik heb het zelfde. Heb nog geen oplossing maar wel de volgende info (van SmartRipper). De volgende meldingen krijg ik:
'ASPI is deactivated' wanneer zonder geplaatste dvd wordt gestart
met dvd geplaatst:
ASPI adaptor available
try to unlock drive
no ASPI access to this drive.
misschien dat iemand dit wat zegt en komt er voor ons bijden een oplossing. groetjes :evil:

Geplaatst door mister T.

'ASPI is deactivated' wanneer zonder geplaatste dvd wordt gestart
met dvd geplaatst:
ASPI adaptor available
try to unlock drive
no ASPI access to this drive.
Zoek op de volgende pagina ForceAspi 1.7.
http://www.doom9.nl/
Ga hiervoor eerst naar "downloads", daar vind je onder "Ondersteunende hulpmiddelen" ForceAspi 1.7.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan