Niet hoger dan 60 Hertz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarflord

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Hallo ik heb net een nieuw tft scherm gekocht "19inch samsung 960BF" hij kan als het goed is op 75 hertz draaien bij de resoltie 1280x1024. maar ik krijg hem niet hoger dan 60. ik heb em digitaal aangesloten met deze aansluiting: "http://www.superwarehouse.com/images/products/3dlabs_vp990pro.jpg"

een vriend van mij zei dat ik hem gewoon moest aansluiten "analog" en dat ie dan op 75hertz kon draaien. maar omdat ik geen verloopstuk heb en hij wel vaker wat zegt kwam ik even langs om te checken of dat waar is.. en zo niet of iemand dan de oplossing weet:(

Alvast hartelijk bedankt :thumb:

Groetjes Dwarflord

Het draait al perfect zo! :)

Je kan inderdaad met een verloopstuk een analoog signaal krijgen maar dan vertaalt je videokaart het signaal van digitaal naar analoog en je monitor vertaalt analoog weer naar digitaal, zo krijg je 2x kwaliteitsverlies.

Ook analoog is het 't beste om bij een tft de frequentie op 60Hz te zetten! Dat is namelijk de standaardfrequentie voor een tft.

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
Nou sorry, maar ik draai gewoon op 75 hoor met een TFT.
Kijk eens of er nieuwe drivers voor je videokaart zijn!

Dankjullie voor het snelle respons maar nu weet ik eigelijks nog steeds niet of ik op 75 hertz kan draaien als ik zon kabel haal :(

toch bedankt :thumb:
(heb nieuwe videokaart drivers al, en beeldscherm cd geinstalleerd)

Groetjes Dwarflord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan