Hallo,
Ik werk met een Excel bestand met 1 hoofd spreadsheet, waar een aantal tabbladen onder hangen. Het is de bedoeling dat de administrator enkel de hoofd-spreadsheet in hoeft te vullen en de tabbladen automatisch gevuld worden. De doelgroep van het bestand kijkt enkel naar zijn/haar tabblad en laat de rest ongemoeid.
Wat ik graag wil weten: Hoe kan ik de tabbladen automatisch laten vullen met de gegevens uit het MASTER tabblad?
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd om aan te geven wat het uiteindelijke resultaat zou moeten zijn. Stel nu dat er geen peren meer verkocht worden zou je dit aan moeten geven in de master-sheet en zou het automatisch veranderd moeten worden in de tabbladen(Teler-X sheet).
Alvast enorm bedankt!
Groet Robbert
Ik werk met een Excel bestand met 1 hoofd spreadsheet, waar een aantal tabbladen onder hangen. Het is de bedoeling dat de administrator enkel de hoofd-spreadsheet in hoeft te vullen en de tabbladen automatisch gevuld worden. De doelgroep van het bestand kijkt enkel naar zijn/haar tabblad en laat de rest ongemoeid.
Wat ik graag wil weten: Hoe kan ik de tabbladen automatisch laten vullen met de gegevens uit het MASTER tabblad?
Ik heb een voorbeeld bestand toegevoegd om aan te geven wat het uiteindelijke resultaat zou moeten zijn. Stel nu dat er geen peren meer verkocht worden zou je dit aan moeten geven in de master-sheet en zou het automatisch veranderd moeten worden in de tabbladen(Teler-X sheet).
Alvast enorm bedankt!
Groet Robbert