niet kopieren naar externe harde schijf 0x80070571

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuffie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Ik kan niet meer kopieren naar mijn externe harde schijf. Hij geeft foutcode 0x80070571.(Schijfstructuur is beschadigd en onleesbaar).
Mijn computer is weggeweest ivm koelingsproblemen en op de bon stond dat dit verholpen was en de BIOS was geupdate (weet niet of dit er wat mee te maken heeft).
Vanavond heb ik de externe harde schijf aan mijn laptop gekoppeld en toen waren er geen problemen. Ik koppel hem vervolgens weer aan mijn PC en heb een 6-tal foto's kunnen kopieren waarna hij weer diezelfde foutcode gaf.
Het gaat om een Maxtor 3200 ext.schijf. 'k Werk met Vista.

BTW. Ik kan wel gewoon de bestanden benaderen op mijn ext. schijf

Gr.

@visha, ik heb die link gelezen en ben nog aan het puzzelen naar het verband tussen het legen van een tempmap op C en een externe hdd. Ik kom er niet uit.

@Tuffie, heb je chkdsk al uitgevoerd?

Laatst bewerkt:
@visha, ik heb die link gelezen en ben nog aan het puzzelen naar het verband tussen het legen van een tempmap op C en een externe hdd. Ik kom er niet uit.

@Tuffie, heb je chkdsk al uitgevoerd?

@ gast0225: Nee nog niet, hoe deed ik dat ook alweer? (Je hebt wat dat betreft met een leek te maken hoor :rolleyes:)

Klik (Voor Vista dezelfde handelingen als voor XP)

Ik wilde de chkdsk doen maar gaf hij aan dat deze ingebruik was (?) Toen maar gezegd dat hij gecontroleerd moest worden bij het opstarten en vervolgens de PC opnieuw opgestart. Externe HD werd gecontroleerd...Er werd gezegd dat er geen fouten waren...MAAR...ik heb het toch maar even geprobeerd en heb nu ca 20 foto's op de HD gezet en dat gaf geen problemen. Dus misschien heeft hij bij het controleren toch ook direct wat hersteld of zo?..Ik weet het niet..maar hij doet het eerst weer.

Bedankt voor de snelle reacties van jullie!:thumb:

Prettige dag (en ik hoop dat hij het blijft doen anders kon ik weer ff terug)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan