Niet kunnen internetten op één wifi verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gnoe2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Beste helpmij'ers,

Ik zit met een probleem waar ik zelf niet uitkom en hoop zodoende dat jullie kunnen helpen.
Ik heb een laptop/tablet(zo'n transformer). Deze heeft normaal bij geen enkele wifi verbinding problemen om een connectie te maken op één na.
Bij het desbetreffende netwerk is het wel mogelijk om verbinding te maken, maar het lukt simpelweg niet om internetpagina's te openen. Steeds wordt aangegeven dat de pagina niet geladen kan worden. Het laden van de pagina lukt uiteindelijk wel als ik hem 10 tot 20 keer ververs, maar soms lukt het ook in zijn geheel niet. Nu is dit verre van praktisch en hoop dat iemand weet hoe dit op te lossen zou zijn.

- Geen enkele andere laptop of smartphone heeft moeite om met dat desbetreffende wifi-signaal internetpagina's te openen op mijn laptop na. Dit betreft ook apparaten die vele jaren ouder zijn dan mijn laptop (die is nl < 1jaar oud)

-Ik heb de Asus T100ta met windows 8,1 32 bit.

- Gisteren heb ik de laptop helemaal leeg gegooid en volledig opnieuw geïnstalleerd (format, hoewel die bij windows 8 anders is dan bij eerdere versies) Dit maakt geen enkel verschil.

- Keuze voor browser maakt niets uit. Getest met IE, Mozilla, chrome, en opera.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik ben het zat om constant te moeten verversen.
MVG,
Sebastiaan

Hallo,

gezien je slechts problemen hebt met 1 router, zou ik het probleem in die ene router zoeken en niet in de tablet
Jouw Asus ondersteund het N draadlozen netwerk en niet de B de G en de A.Wellicht staat de router in 1 van die modi of kan deze helemaal geen N uitzenden... Tis het proberen waard om daar naar te kijken..

Chape

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan