Niet kunnen openen van .iso

• Onderwerp starter Onderwerp starter pvdm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Bij mij draait PowerIso (versie 4.5). Hiermee kun je .iso bestanden maken en daarna bekijken met een virtuele drive.
Nu lukt het niet om die .iso's te bekijken. Gewoon dubbelklikken op zo'n bestand zou toch voldoende moeten zijn om de drive op te starten. Gebeurt niet!
Heeft iemand suggesties??

Hoor graag en groeten Peter.

Oei!
Zie net dat deze vraag bij "Brandsoftware" geplaatst had moeten worden.
Sorry!

je zou het met win rar kunnen gebruiken [ op het bestand gaan staan /openen met win rar / rechter muis knop]

rechtermuisknop

Gewoon rechtermuisknop en dan openen met... selecteer Power ISO.

Of....

Maak een virual drive.
rechtermuisknop en dan poweriso en dan(als er nog geen virual drives zijn) set number of drives en dan bijvoorbeeld 1, nu kunt u een virual drive maken.

Of...

Bij de installatie van Power ISO wordt u gevraagd wat voor extensies u wilt verenigen met Power ISO, misschien klopt daar iets niet...

Groeten

Ik heb inmiddels nog een andere virtuele drive geinstalleerd; MagicDisc.
Ook hiermee lukt het niet om .iso's te bekijken.
Snap er niets van!

ik heb ook magicdisc, Als ik een iso wil openen dan doe ik rechtermuisknop op het tekentje van magicdisc dat rechtsonderin staat bij de programma`s die op de achtergrond lopen dan selecteer ik ''virtual CD/DVD-ROM'' dan staat er in het menu dat verschijn de schijf L misschien dat die anders is bij jou maar bij mij is het L en dan selecteer je mount en dan selecteer je je ISO bestand dat je wil afspelen als het goed is moet hij het dan doen. anders is er nog een programma dat bij mij werkte en dat is alcohol120% daar zit wel een 30-day trial aan.

Wat is het probeelm precies?
Kun je niet mounten of kun je wel mounten maar niet kijken?

Wat voor files staan er op die iso's?

Het probleem is dat als ik een iso-bestand naar de virtuele drive sleep, deze niet wordt geaccepteerd.
Of te wel het bestand wordt niet geopend, dus: geen beeld.
In het iso-bestand bestaat uit BUP-, IFO- en VOB-bestanden.

Zoals ik al vertelde heb ik met een ander programma nog een virtuele drive geinstalleerd, maar ok die werkt niet.

Misschien heeft het met Windows te maken (ik draai met Vista SP2)?

Wat ik altijd doe met zulk soort dingen is het met Dvd fab bekijken (dus niet mounten) of met dvd shrink ook niet om te mounten maar zo kun je het wel bekijken het is alleen rottig met de ondertitelingen als ik jou was zou ik het eerst met dvd shrink proberen

Hopenlijk werkt dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan