Niet kunnen schieten, Rare Tekentjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

ownertje123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2010
Berichten
2
Bij Mw2.
Ik heb een groot probleem ik krijg een rare soort computertekentjes.
En in de multiplayer fase kon ik opeens niet meer schieten met linkermuisknop
Kan iemand mij helpen

Mvg, Ownertje123

Ps: heb het over de multiplayer mod, Computertekentjes bij beide:(:(.
 
Laatst bewerkt:
je schrijft;
"...heb het over de multiplayer mod"
bedoel je dat je een MW2 mod hebt geinstalled en dat daarna de problemen begonnen?
want als dit het geval is dan kun je het beste even deze mod de installeren, t komt vaker voor dat de mod maker(s) een fout erin hebben laten zitten die problemen geven.
ook kan t zijn dat je teveel mods hebt geinstalled, dit zorgt ook vaak voor problemen omdat er dan sommige files zijn in deze mods die corrumperen.

mocht je helemaal geen mods hebben geinstalled, dan zou je kunnen overwegen om de game GEHEEL te de installeren en deze weer opnieuw te installen, dit zorgt ook bijna altijd dat problemen verdwijnen, (wel even je save files bewaren natuurlijk;))

succes
leon

leon
 
Nou kijk in het begin kon ik schieten
En Daarna pas begonnen de problemen in de multiplayer mode
maar de Rare tekentjes zijn bij multiplayer en Single player en ik wil graag weten hoe ik weer kon schieten maar ik kan ook niet bij settings door die rare tekentjes.

alvast bedankt,
 
dus dat zinnetje van;
"...heb het over de multiplayer mod"
si dus een schrijffoutje begrijp ik daar je er niet verder op doorgaat. neem aan dat tmoest zijn;
"...heb het over de multiplayer mode"

heb je misschien iets gedownload toen inlogde op een server, want soms moet je dan eerst automatisch iets downloaden voordat je daar kan spelen. t lijkt mij dat daar een foutje is opgetreden en dat dat dit probleem heeft veroorzaakt.

en daar je schrijft dat je niet meer bij de opties kan lijkt t mij t best om die gedownloade boel dan maar te deleten en zien of dat helpt. en anders toch even opnieuw de game installen zodat je weer een verse instal hebt.

succes
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan