Niet kunnen wisselen tussen gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarf54

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2004
Berichten
894
Heb XP Pro en kan niet wisselen tussen gebruikers zonder eerst af te melden.

Om eerlijk te zijn ik weet niet meer of het eerder wel gewerkt heeft (heb PC bijna jaar).

Het vinkje hiervoor staat wel aan bij gebruikers accounts.

Nu zat ik even in veilige modus en dacht ik daar kijk ik vanuit hier eens naar en toen kreeg ik bijgaande foutmelding.

Maar als dit de probleem veroorzaker is hoe los ik het dan op ?

Heb Gedeelde documenten en 3 geheugenkaart slots gedeeld (dat is makkelijk kan je vanaf een andere PC deze ook benaderen).

En een netwerkdrive waar een backup sysyteem opdraait (memeo).

Wie helpt verder ?
 

Bijlagen

  • aanmelden offline.jpg
    aanmelden offline.jpg
    14,7 KB · Weergaven: 51
Zippe, bedankt maar heb het nagekeken is geen lid van domein wel van een werkgroep (zelf naam gegeven)

Heb snel wisselen een keer uitgezet en daarna weer aan.

Kreeg ik weer de meding van die offline bestanden,

op OK geklikt en deze stond nu aan (zou eigenlijk niet moeten kunnen want dan had vinkje snel wisselen niet aan kunnen staan maar goed..) en deze uitgevinkt,
snel wisselen weer aan PC herstart maar nee werkt nog steeds niet.

Of zit een domein naam ergens slim verborgen ?
 
:confused: Ik ben geen netwerker en zit helemaal alleen op die kast hier en heb er geen ervaring mee, durf het niet met zekergeid te zeggen. Maar heb bij het lezen hier en daar het stinkende vermoeden dat Domain en Werkgroep een en de zelfde zijn..

Een computernaam wijzigen en lid worden van een domein of werkgroep

Kijk anders eens bij services of de service voor snelle gebruikers wisseling op automatisch staat..

Klik je bureablad met rechts en kies voor nieuw en dan snelkoppeling en schrijf daar services.msc en klik ok en ok. dubbelklik de snelkoppeling en je bent in services daar staat ergens de service tussen voor snelle gebruikers wisseling die moet je dubbelklikken en bij opstart type op automatisch zetten..
:)
 
Laatst bewerkt:
De service Compatibiliteit voor Snelle gebruikerswisseling is auto en gestart.

Nee PC is geeen lid van een domein alleen van een werkgroep.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan