Een paar berichten terug heb ik ook al iets gevraagd over dit onderwerp. Naar aanleiding hiervan had ik onderstaande macro in " Thisworkbook" geplaatst.
Private Sub workbook_open()
Application.OnTime Now + TimeValue("00:00:10"), "Afsluiten"
End Sub
en onderstaand macro als module
Sub afsluiten()
Application.ScreenUpdating = False
On Error GoTo Fout
ActiveWindow.Close SaveChanges:=False
Fout:
Exit Sub
End Sub
Ik wil dus hebben dat het bestand 10 seconden na openen automatisch sluit. Dit gaat ook wel goed echter als is het bestand save en afsluit na 5 seconden blijft de tellen blijkbaar doorlopen en wordt het bestand na 10 seconden toch weer even geopend en daarna (meestal) direct weer gesloten. Dit is niet mijn bedoeling. Als het bestand binnen 10 seconden is gesloten (al dan opnieuw bewaard) moet het niet vanzelf weer openen. Wie weet hiervoor de juiste code?
Peter
Private Sub workbook_open()
Application.OnTime Now + TimeValue("00:00:10"), "Afsluiten"
End Sub
en onderstaand macro als module
Sub afsluiten()
Application.ScreenUpdating = False
On Error GoTo Fout
ActiveWindow.Close SaveChanges:=False
Fout:
Exit Sub
End Sub
Ik wil dus hebben dat het bestand 10 seconden na openen automatisch sluit. Dit gaat ook wel goed echter als is het bestand save en afsluit na 5 seconden blijft de tellen blijkbaar doorlopen en wordt het bestand na 10 seconden toch weer even geopend en daarna (meestal) direct weer gesloten. Dit is niet mijn bedoeling. Als het bestand binnen 10 seconden is gesloten (al dan opnieuw bewaard) moet het niet vanzelf weer openen. Wie weet hiervoor de juiste code?
Peter