• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

niet-lege cellen in draaitabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hoi! Ben net begonnen met draaitabellen en heb een vraag. Ik wil van een item alleen de rijen laten zien als er waardes in staan. Ik weet dat ik kan filteren maar is het mogelijk ergens in te stellen dat ik alleen de niet-lege cellen te zien krijg in een draaitabel?

coma zei:
Hoi! Ben net begonnen met draaitabellen en heb een vraag. Ik wil van een item alleen de rijen laten zien als er waardes in staan. Ik weet dat ik kan filteren maar is het mogelijk ergens in te stellen dat ik alleen de niet-lege cellen te zien krijg in een draaitabel?

Boven de rijen vind je een omschrijving. Daarnaast staat een openklappijltje. Je kunt daarin "alles weergeven" uitvinken en dan selecteren wat je wil zien.

Jos

dat had ik door maar het gaat om veel items. Als ik een selectie maak in het paginaveld krijg ik uiteraard telkens andere waarden. Dan zou het handig zijn als excel zelf de lege cellen niet weergeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan