Niet legitieme PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb dus XP opnieuw geinstaleerd. al heel lang geleden btw 4 maanden ofzo. Alleen ik heb zoals dat gezecht word een niet legitieme pc. ik heb hem ooit zelf in elkaar gezet. Iemand had onze pc geactiveerd met zon licentie code.

Maar na het opnieuw installe van windows hadden we weer een niet legitieme PC.
Mijn doel is natuurlijk een legitieme pc te krijgen door jullie hulp. maar nog paar dingetjes als extra info om jullie op een goed spoor te zetten.

Ik heb over dit probleem al het een en ander gevraagd. Iemand vertelde mij dat het iets kon zijn met spyware ofzo. Ook krijg ik bij het aanmeld scherm altijd rechtsonder in me beeld te zien. (je bent mogelijk de dupe geworden van software vervalsing en er stond nog wat maar ben het ff kwijt. ook als ik me pc opstart word ik altijd doorgelinkt naar zon ene site van microsoft iets dat me pc niet legitiem is. lijkt idd heel erg op spyware maar wel heel ziek dat je spyware van microsoft krijgt als het idd spyware is. Ook kan ik dingen zoals Windows mediaplayer 11 niet downloade of windows defender als voorbeeld.

Is het idd geen spyware vertel me dan wat het wel is of hoe ik me pc legitiem maak.
 
Alleen ik heb zoals dat gezecht word een niet legitieme pc. ik heb hem ooit zelf in elkaar gezet. Iemand had onze pc geactiveerd met zon licentie code.

Je hebt inderdaad gewoon een illegale windows versie en er is maar één manier om dat legaal op te lossen en dat is een legale versie kopen :cool:
 
dat hebben de meeste mensen de laatste tijd wij hadden het ook op 2 pc van ons.
terwijl dat nog gewoon de zelfde windows was van uit de winkel.
en wat Bruce The Boss is dus onzin.
wij hebben het via via op kunnen lossen met een programma.
en nu hebben we ergeen last meer van.
 
wij hebben het via via op kunnen lossen met een programma

Ik weet welk programma bedoeld wordt maar ik weet niet of dat mag i.v.m. de regels van deze site?

En kun je inderdaad die melding krijgen als je toch een legale versie hebt ?
 
mr,x kun je me misschien vertellen wat voor progamma. als ilegaal is moet je natuurlijk zelf weten of je het me wil vertellen. begrijp heel goed als je dat niet doet dus ik haal je niet over ofzo. maar zou wel mooi zijn als je zou willen vertellen.
 
Ja ik ben ook mee eens met jullie,


want ik ken iemand die wel illegale windows heeft en die heeft deze meldingen niet gekregen, dussss hoe komt dat???

En waarom is mijn pc wel besmet !!
 
Als degene met een illigale windows niet de Windows update, dan krijgt ie de melding ook niet.
mr,x kun je me misschien vertellen wat voor progamma.
Hier kunnen we niet verder op ingaan.(zie huisregels)
 
Nou ja, what ever...

Misschien kan iemand mij helpen met deze vraag.


Wie kan mij uit de brand helpen.
Als ik een gewoon venster open bv om in internet te kijken kan ik na afloop al die geopende vensters niet meer sluiten. Ik krijg dan deze melding: Beperkingen De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met systeembeheerder op.
Ik hep met Ad-avare gescand maar het helpt niet.




Ik heb Windows XP. Met al die vensters bedoel ik hoe zal ik uitleggen... bv ik ben op internet en klik op een hyperlink dan heb ik een tweede venster en ik heb ook nog bv mijn hotmail open en dan wil ik effe via START mijn Documenten openen om naar iets te kijken zo is er dan een heleboel vensters open dus deze allemaal kan ik niet sluiten ook al wil ik eerst de ene afsluiten daarna de andere openen maar daar heb ik de kans niet want ik kan er geen een afsluiten. Kan je mij volgen en begrijp je wat ik bedoel???

nou moeilijk hé......


O ja ik via een advies ook met ewido gescand maar probleem komt nog steeds voor, nog andere suggesties?


Please please please please help mij met deze probleem.
 
Nou ja, what ever...

Misschien kan iemand mij helpen met deze vraag.


Wie kan mij uit de brand helpen.
Als ik een gewoon venster open bv om in internet te kijken kan ik na afloop al die geopende vensters niet meer sluiten. Ik krijg dan deze melding: Beperkingen De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met systeembeheerder op.
Ik hep met Ad-avare gescand maar het helpt niet.




Ik heb Windows XP. Met al die vensters bedoel ik hoe zal ik uitleggen... bv ik ben op internet en klik op een hyperlink dan heb ik een tweede venster en ik heb ook nog bv mijn hotmail open en dan wil ik effe via START mijn Documenten openen om naar iets te kijken zo is er dan een heleboel vensters open dus deze allemaal kan ik niet sluiten ook al wil ik eerst de ene afsluiten daarna de andere openen maar daar heb ik de kans niet want ik kan er geen een afsluiten. Kan je mij volgen en begrijp je wat ik bedoel???

nou moeilijk hé......


O ja ik via een advies ook met ewido gescand maar probleem komt nog steeds voor, nog andere suggesties?


Please please please please help mij met deze probleem.

Waar hoort dit bij???Beter nieuw topic openen
 
Ik zeg niet dat het bij jou ook lukt maar ik had precies hetzelfde ooit. Ik dee toen systeem herstel bij systeemwerkset in bureauassecoirres en toen na de systeem herstel deed ie weer normaal. moet je wel bij systeem herstel zo ver terug gaan toen wanneer de fout als eerste optrad. Anders werkt het uiterraard niet. Succes. En beter als je idd nieuw topic maakt.
 
joh
ik dacht dat ik er nooit van die tool zou verlossen die melding dan he van windows legitiem of zo maar beetje surfen en nu ben ik er van af. Nou ben ik er ook erachter gekomen hoe deze melding op ons pc terecht komt. en... dat... is. Omdat de updates
op automatisch is ingeschakeld en dat is zo omdat t aanbevolen wordt zo te doen natuurlijk een misleiding vindt ik.

Om dit soort problemen te voorkomen stel je de automatische update anders in. Zodat zij wel automatische download maar niet installeert. Bij installeren kies je dan handmatig en vink je de update met WGA tool uit. Vervolgens vraagt de pc je of je in de toekomst deze update nogmaals aangeboden wilt krijgen. Kies hier voor nee.

:thumb: :thumb: :thumb: succes


Updates anders instellen noodzakelijk!



http://www.p2pinfo.nl/content/view/69/30
 
Als degene met een illigale windows niet de Windows update, dan krijgt ie de melding ook niet.

Hier kunnen we niet verder op ingaan.(zie huisregels)

was ook eigenlijk niet van plan om het op de site zetten hoor.
ik dacht ik zeg het alleen hoe wij het hebben opgelost en de rest dat laat ik voor mijn eigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan