niet lezen van mails in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

fer seegers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Hoi,
Ik heb het volgende probleem met Outlook Express.
Ik kan nam. in alle mappen, in het bovenste gedeelte wel lezen welke mails er in staan, maar in het onderste gedeelte staat niks=geheel wit. krijg wel nieuwe mails binnen en kan ook versturen. Zie dus geen letters of plaatjes die er in de mails staan. Zelfs oude mails die ik heb opgeslagen in een andere map (concepten of verzonden mails, of aangemaakte mappen) kan ik niet lezen, zie alleen maar een leeg wit blad..!!!
heb dit alleen maar in Outlook Express, in Outlook niet, en in Messenger ook niet. Daar kan ik gewoon lezen wat er in de mails staat.
Moet dus ergens in Outlook Express iets instellen zodat ik ook alle berichten kan lezen .
Wie weet de oplossing ??
Dit verschijnsel heb ik opeens gekregen. Ik heb Windows Xp home.

Probeer je account van outlook express te herstellen.
Zie hiervoor de tekst in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit geprobeerd maar het lukt niet. krijg nog steeds mails binnen maar kan ze niet lezen.
P.S.
sorry nog voor de late reactie

als je nu een zelf een mail verstuurd, krijg je dan een foutmelding, heb je ook problemen met bijlage.

hoi humpe
ik kan wel de mails doorsturen(heb ik gedaan naar mijn hotmail en naar mijn outlook express
ook een nieuwe mail sturen naar mijn outlook express gaat. Hij ontvangt hem ook maar ik kan dat wat ik in de mail getypt heb niet lezen. bijlagen zie ik ook niet...!!!!
ik gebruik nu outlook, dat werk wel goed.
maar wil natuurlijk ook outlook express kunnen gebruiken. Het is net alsof ik iets mis in outlook express, maar ja wat?
groetjes
ferry

Niet lezen en versturen e-mail

Hoi,

ik heb schijnbaar hetzelfde probleem als fer, ik heb trouwens de bijlage al doorgelopen maar dit werkt bij mij niet.
Denk dat het te maken kan hebben met een instelling in een antispamsoftware programma die is blijven hangen terwijl hij al is gedelete.
OF heeft iemand nog een goed idee, wordt hier moedeloos van. :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan